Klub unge forældre (under 23)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
36 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Koen.

Godaften de damer

Jeg ville bare lige reklamere lidt for min nye klub! Det er for os unge forældre, så vi har et sted vi kan komme ud med de ting der nu kan være som unge forældre, et sted uden fordomme og bebejdrende ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

de-wett

Tanja. skriver:

Godaften de damer

Jeg ville bare lige reklamere lidt for min nye klub! Det er for os unge forældre, så vi har et sted vi kan komme ud med de ting der nu kan være som unge forældre, et sted uden fordomme og bebejdrende ord

hvor er den gruppe henne ?  er ung mor på 19 til en datter på 5 måneder

Anmeld

4. maj 2011

Halbschön

Tanja. skriver:

Godaften de damer

Er jeg ung eller gammel så?;-)

Anmeld

4. maj 2011

twinny

kan jeg være med?? jeg er 22 år... Men 23 til dec...

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

I like

Hvad hedder den?

Anmeld

4. maj 2011

Koen.

de-wett skriver:

hvor er den gruppe henne ?  er ung mor på 19 til en datter på 5 måneder

Inde i klubber, der kan du finde den Man skal være plusmedlem for at skrive derinde desværre, men man kan sagtens læse med uden plusmedlemskab

Anmeld

4. maj 2011

JacobsMoar

Iiih.. Måske man skulle blive plus, der er vel ingen fidus i at være medlem af en klub, når man kun kan kigge med, og ikke selv skrive For lige der ville jeg altså gerne være med

Anmeld

4. maj 2011

Koen.

Kofoed33 skriver:

I like

Hvad hedder den?

Den hedder bare unge forældre

Anmeld

4. maj 2011

twinny

har ansøgt...

Anmeld

4. maj 2011

Koen.

KarinaB. skriver:

Iiih.. Måske man skulle blive plus, der er vel ingen fidus i at være medlem af en klub, når man kun kan kigge med, og ikke selv skrive For lige der ville jeg altså gerne være med

DET syntes jeg da du skulle blive Nej, det sjove går lidt af det men alle er velkomne (under 23)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.