Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja. skriver: Godaften de damer Jeg ville bare lige reklamere lidt for min nye klub! Det er for os unge forældre, så vi har et sted vi kan komme ud med de ting der nu kan være som unge forældre, et sted uden fordomme og bebejdrende ord
Godaften de damer Jeg ville bare lige reklamere lidt for min nye klub! Det er for os unge forældre, så vi har et sted vi kan komme ud med de ting der nu kan være som unge forældre, et sted uden fordomme og bebejdrende ord
hvor er den gruppe henne ? er ung mor på 19 til en datter på 5 måneder
Tanja. skriver:Godaften de damer Jeg ville bare lige reklamere lidt for min nye klub! Det er for os unge forældre, så vi har et sted vi kan komme ud med de ting der nu kan være som unge forældre, et sted uden fordomme og bebejdrende ord
kan jeg være med?? jeg er 22 år... Men 23 til dec...
I like
Hvad hedder den?
de-wett skriver: hvor er den gruppe henne ? er ung mor på 19 til en datter på 5 måneder
Kofoed33 skriver: I like Hvad hedder den?
har ansøgt...
KarinaB. skriver: Iiih.. Måske man skulle blive plus, der er vel ingen fidus i at være medlem af en klub, når man kun kan kigge med, og ikke selv skrive For lige der ville jeg altså gerne være med
Iiih.. Måske man skulle blive plus, der er vel ingen fidus i at være medlem af en klub, når man kun kan kigge med, og ikke selv skrive For lige der ville jeg altså gerne være med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128