aprilmor11 er på fødegangen nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

Najsen86 skriver:

Uha det bliver spændende at få Mikkel at se  for at hun får en

nem fødsel

håber jeg også hun får. hun ville skrive lige så snart hun har overskudet til det jo.og som sagt regner med at har hun født inden imorgen eftermiddag tager jeg nok op og besøger hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

B&J

Ihhh hvor er det spænde

Anmeld

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Ihhh hvor er det spænde

virkelig spændene. da jeg fik besked tidligere om at hun havde veer har jeg bare vogtet over telefonene for skulle jo være sikker på om der kom nogen beskeder fra hende. også bare hvis hun havde haft brug for noget da jeg bor næsten lige ved siden af jo.
så har fået lidt afvide hele dagen igennem næsten jo

Anmeld

4. maj 2011

twinny

spændende...

for alt går godt...

Anmeld

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

spændende...

for alt går godt...

rigtig spændene...

bliver hun glad for. håber det går nemt og nogenlunde hurtig men ikk for hurtig

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Astasmor skriver:

virkelig spændene. da jeg fik besked tidligere om at hun havde veer har jeg bare vogtet over telefonene for skulle jo være sikker på om der kom nogen beskeder fra hende. også bare hvis hun havde haft brug for noget da jeg bor næsten lige ved siden af jo.
så har fået lidt afvide hele dagen igennem næsten jo

Tror nærmest jeg kan føle hvordan du har det du må også være vildt spændt, og nærmest føle du er med i det hele det er bare så spænde

Anmeld

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Tror nærmest jeg kan føle hvordan du har det du må også være vildt spændt, og nærmest føle du er med i det hele det er bare så spænde

ja har fulgt hende meget. og vi har snakket meget og skrevet meget også. har jo kunnet give hende nogen tips da jeg har prøvet det en gang før og det er dejligt. og det er spændene at følge. og så det jo godt hun har kontakter her ind til så vi kan give en update jo.

hun fik jo stikpille igår. har så haft veer siden i morges skrev hun. ved ikk hvor mange jeg kommer til at vågne i nat for at tjekke telefonen. og så skal jeg enda ud på sygehuset imorgen da jeg selv skal til jordmor.

men øsnker hende alt held og en nem fødsel. det er helt sikkert.

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja har fulgt hende meget. og vi har snakket meget og skrevet meget også. har jo kunnet give hende nogen tips da jeg har prøvet det en gang før og det er dejligt. og det er spændene at følge. og så det jo godt hun har kontakter her ind til så vi kan give en update jo.

hun fik jo stikpille igår. har så haft veer siden i morges skrev hun. ved ikk hvor mange jeg kommer til at vågne i nat for at tjekke telefonen. og så skal jeg enda ud på sygehuset imorgen da jeg selv skal til jordmor.

men øsnker hende alt held og en nem fødsel. det er helt sikkert.

ja du får slet ikke sovet i nat når du kommer ud til jordmoren, men lidt vildt du skal der ud i morgen til jordmoren når hun muligvis har født men så kan du jo lige lave et besøg hvis hun evt har lyst,

Anmeld

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ja du får slet ikke sovet i nat når du kommer ud til jordmoren, men lidt vildt du skal der ud i morgen til jordmoren når hun muligvis har født men så kan du jo lige lave et besøg hvis hun evt har lyst,

ja det var også planen. det skrev jeg også til hende at hvis hun nu fødte inden torsdag så kom jeg da lige op når jeg havde været ved jordmor og det måtte jeg godt hvis det var i besøgstiden jo. og det kommer det ikk rigtig til da jeg skal der ud 8:45 jo. så det må vente til efter skole.

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja det var også planen. det skrev jeg også til hende at hvis hun nu fødte inden torsdag så kom jeg da lige op når jeg havde været ved jordmor og det måtte jeg godt hvis det var i besøgstiden jo. og det kommer det ikk rigtig til da jeg skal der ud 8:45 jo. så det må vente til efter skole.

Jamen så kan være du får lov af se en lille vidunderlig lille baby åhh så dejligt misunder dig helt de er så lille og dufter af baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.