Idag da Julie kommer hjem fra dagpleje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Du tror ikke hun måske er lidt påvirket af at du er syg gravid? Lucas blev påvirket af det men han stoppet dog ikke med at snakke. Men børn regere jo forskelligt!

Men HUSK det er ok at børn også keder sig og trækker sig ledt tilbage en gang i mellem så længe det ikke er hele tide og hver dag så hvis det bare er en enkelt dag så kan det være hun bare lige har haft brug for det! 

Hun virker slet ikke påvirket af at jeg har det skidt... Det er kun idag dagplejeren har været opmærksom på det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Diana...

MoarJ skriver:

Hun virker slet ikke påvirket af at jeg har det skidt... Det er kun idag dagplejeren har været opmærksom på det... 

Børn kan godt være påvirket af det andre steder end over for os. Jamen når det kun er idag tror du så ikke at hun bare lige har haft en dag hvor hun bare har ville være hende selv og ikke gide snakke? Har du ikke selv haft sådanne dage? det har jeg. Se tiden and og hvis det går hen og bliver hverdag jamen så skal det selvfølgelig undersøges. Men når det kun har været idag så ville jeg se tiden and. Det kan jo være mange ting det kan osv være hun har været lidt sløj måske. 

Kram

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Børn kan godt være påvirket af det andre steder end over for os. Jamen når det kun er idag tror du så ikke at hun bare lige har haft en dag hvor hun bare har ville være hende selv og ikke gide snakke? Har du ikke selv haft sådanne dage? det har jeg. Se tiden and og hvis det går hen og bliver hverdag jamen så skal det selvfølgelig undersøges. Men når det kun har været idag så ville jeg se tiden and. Det kan jo være mange ting det kan osv være hun har været lidt sløj måske. 

Kram

Dagplejeren siger også at hun kan heller ikke mærke på hende at hun skulle være påvirket af at jeg er skidt... 

Jo alle har da oplevet sådan nogle dage... Jeg tror nu nærmer hun har været træt og vil være "sig selv"... 

Anmeld

4. maj 2011

Nessie

MoarJ skriver:

Dagplejeren siger også at hun kan heller ikke mærke på hende at hun skulle være påvirket af at jeg er skidt... 

Jo alle har da oplevet sådan nogle dage... Jeg tror nu nærmer hun har været træt og vil være "sig selv"... 

Hun har nok bare trængt til at lukke de andre ude, og få lidt fred.

Min mor har fortalt, at jeg ind i mellem kunne være helt bleg og tavs når jeg stod op, uden at være syg, men så kom jeg bare lige ud til tante Edith og blev passet den dag, og så var jeg klar til børnehaven igen.

Jeg kan faktisk stadig godt have dage hvor jeg ikke har lyst til at tale med andre, og bare trække mig lidt ind i mig selv.

Så med mindre det er noget hun begynder på hver dag, så tror jeg heller ikke I skal være bekymrede

Anmeld

5. maj 2011

Bondepigen

Tror ikke du skal bekymre dig. Emma blev jo flyttet, fordi hun aldrig snakkede med sin dp'er. Det fik vi så først af vide efter et år... Da hun blev flyttet snakkede hun med den nye dp'er allerede efter den 1. Uge...

Se om det bliver ved, og tag den derfra. Det ville jeg gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.