Hvor bliver min æl af?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.118 visninger
47 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Ayoe´s mor

Hej piger.

Jeg har en cyklus på ca 30 dage, og de sidste 2 måneder har jeg altid haft æl på mellem 13 og 15 dagen, men det er i dag, dag 15, er der stadig ingen tegn på æl, ingen elastiask udflåd og clear digital æl test, sagde også negativ.

Hvor bliver den æl af????

Skal lige siges at jeg har testet siden dag 11

Nogen der har prøvet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

Hej piger.

Jeg har en cyklus på ca 30 dage, og de sidste 2 måneder har jeg altid haft æl på mellem 13 og 15 dagen, men det er i dag, dag 15, er der stadig ingen tegn på æl, ingen elastiask udflåd og clear digital æl test, sagde også negativ.

Hvor bliver den æl af????

Skal lige siges at jeg har testet siden dag 11

Nogen der har prøvet dette?

det er sikkert bare lidt forsinket, det har jeg prøvet før..

Anmeld

4. maj 2011

Julemusen

Ja det har jeg prøvet nogle gange, og det er simpelthen fordi det ikke er hver cyklus at man får æggeløsning. Den kan godt hoppe over engang imellem.

Min læge sagde til mig at det var ganske normalt. kan til være tegn på at man er lidt stresset eller at man har ændret kostvaner eller andre vaner som berørekroppen  

Men kan selvfølgelig også bare komme lidt sent. 

Anmeld

4. maj 2011

Muffinmus

den  kan jo sagtens være lidt forsinket af mange grunde, og den kan jo også springes het over, det sker jo for mange mindst en gang hver 8-12 måned...

Anmeld

4. maj 2011

Ayoe´s mor

MariaE skriver:

den  kan jo sagtens være lidt forsinket af mange grunde, og den kan jo også springes het over, det sker jo for mange mindst en gang hver 8-12 måned...

Så håber jeg bare at den er lidt forsinket, for ville da blive træt af det, hvis den helt springer over, nu når vi er så opsatte på PB

Anmeld

4. maj 2011

Ayoe´s mor

Kitty-Katten skriver:

Ja det har jeg prøvet nogle gange, og det er simpelthen fordi det ikke er hver cyklus at man får æggeløsning. Den kan godt hoppe over engang imellem.

Min læge sagde til mig at det var ganske normalt. kan til være tegn på at man er lidt stresset eller at man har ændret kostvaner eller andre vaner som berørekroppen  

Men kan selvfølgelig også bare komme lidt sent. 

Hmm, syntes ikke at jeg er stresset, og håber bare på at den er lidt forsinket

Anmeld

4. maj 2011

Ayoe´s mor

sweet skriver:

det er sikkert bare lidt forsinket, det har jeg prøvet før..

Håber bestemt, at du har ret søde ven.

Anmeld

4. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

Håber bestemt, at du har ret søde ven.

her sidst jeg blev gravid snød det mig da jeg havde haft ægløsning 5-6 dage før end jeg plejer hehe og vi havde jo degang sat bebs på pause fordi jeg ventede svar på nogle prøver..

Anmeld

4. maj 2011

twinny

min kom først på 18 dagen...  da jeg blev gravid...

Anmeld

4. maj 2011

Ayoe´s mor

Baby-støv skriver:

min kom først på 18 dagen...  da jeg blev gravid...

Jeg håber også at min bare er forsinket, og at den kommer i løbet af de næste dage, så chancen for PB stadig er der denne her måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.