Dum drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

henh01

Hvor er hende christina dog smuk når hun gør noget ud af sig selv.. På sin egen måde.. Hvor er der stor forskel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

henh01 skriver:

Hvor er hende christina dog smuk når hun gør noget ud af sig selv.. På sin egen måde.. Hvor er der stor forskel...

ja det er rigtig lagde jeg også mærke til. det gør en forskel

Anmeld

4. maj 2011

anja89

henh01 skriver:

Sad jeg også lige og tænkte

Men ej hvor er det syndt for hende det dennis har lavet

Har ondt af hende.. men syntes hun klare det flot

Anmeld

4. maj 2011

henh01

anja89 skriver:

Sad jeg også lige og tænkte

Men ej hvor er det syndt for hende det dennis har lavet

Har ondt af hende.. men syntes hun klare det flot

tja jeg synes nu det er mere synd for ungerne. Hun sagde selv at hun havde set gennem fingerne med det, såå hun er jo selv en del af det et eller andet sted.

Men jov det er da bestemt ikke sjovt for nogen af dem - ej heller Dennis- jeg tror han har det super svært.

Anmeld

4. maj 2011

anja89

henh01 skriver:

tja jeg synes nu det er mere synd for ungerne. Hun sagde selv at hun havde set gennem fingerne med det, såå hun er jo selv en del af det et eller andet sted.

Men jov det er da bestemt ikke sjovt for nogen af dem - ej heller Dennis- jeg tror han har det super svært.

Ja det er da bestemt mest syndt for deres børn...

Håber for dem begge og deres børn at det hele går iorden..

Dennis har da gjordt det ja men det er jo en trang til spil som han ikke selv helt kan styrre og syntes bestems det er syndt for ham da det jo (tror jeg ikke) er det han har ønsket at gøre

Anmeld

4. maj 2011

henh01

anja89 skriver:

Ja det er da bestemt mest syndt for deres børn...

Håber for dem begge og deres børn at det hele går iorden..

Dennis har da gjordt det ja men det er jo en trang til spil som han ikke selv helt kan styrre og syntes bestems det er syndt for ham da det jo (tror jeg ikke) er det han har ønsket at gøre

En luduman kan ikke overskue konsekvensen af sine handlinger. Så nej han har ikke kunne gennemskue konsekvensen af at have spillet alle de penge op

Anmeld

4. maj 2011

anja89

henh01 skriver:

En luduman kan ikke overskue konsekvensen af sine handlinger. Så nej han har ikke kunne gennemskue konsekvensen af at have spillet alle de penge op

Men håber han kommer på rette kurs så de alle kan komme videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.