jeg er anonym da familien stadig intet ved (kun manden ved det.)
jeg lider i forvejen af to kronisk sygdom som har gjort tingene meget svært for mig i hverdagen, men har lært at leve med det. så var jeg udsat for en psykisk skade, hvor jeg fik alle symptomer på poes traumatisk stress. hvilket jeg får hjælp til og får stor ros for at det går den rigtige vej. derudover er manden langtidssygmeldt. nu har jeg så lige været ved lægen og fået at vide jeg har kønsvorter som er meget store og har fået lavet en udskrabning for at tjekke om jeg har kræft i livmoderen og jeg har ikke en gang børn endnu. 1. sygdom, var svær at vende sig til men efter noget tid lærte jeg at accepter at jeg måske ville blive indvalid af det og bare være glad for det jeg har her og nu. 2. ting som var den psykiskeskade var ekstremt svær at komme i gang med at få hjælp til men jeg overvandt mig selv og det hjælper. 3. manden blev meget fysisk syg (ikke dødeligt) så jeg lærte en masse om os selv og vi har fået et meget tæt forhold. 4. fik konstateret astma + alagi overfor en masse hverdagsting. 5. nu går og venter på svar, føler jeg er helt opbrugt og aner ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg får at vide jeg har det. havde bare brug for at komme ud med det, forventer ikke rigtig noget respons.
Anmeld