Er rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld mig men nu kommer der lige en surt indlæg fra mig - ano. fordi sælger endnu ikke har besvaret mine beskeder - og jeg har bestemt ikke lyst til at hænge sælger ud uanset hvad. Sådan er jeg ikke.

Har købt nogle bukser af en sælger - har handlet med sælger flere gange - altid i tip top kvalitet. Tidligere har det været småbeløb - denne gang et større beløb pga. mærketøj.

Først og fremmest modtager jeg pakken, og bliver slemt skuffet da der mangler en bluse. Jeg kontakter sælger - sælger giver ikke lyd fra sig trods jeg kan se sælger har været online. - så kontakter jeg via. sms. ingen respons.

så vasker jeg tøjet - hvilket jeg altid gør, også opdager jeg da jeg hænger nogle selebukser op at selen i den ene side har været syet, og nu er gået op.. Jeg har flere gange spurgt sælger om tøjet var iorden uden fejl. - absolut får at af svar. Derfor forventer jeg ikke at det er syet i, og i stykker..

Så ser jeg nogle andre bukser jeg har købt, og der er knappen røget af, og ligger i lommen - HMM det ville da være rart at ha vidst..!!

Nu har jeg simpelthen valgt IKKE at købe noget længere..!! Er så træt af at blive røvrendt - og ikke mindst handle med uærlige mennesker..!! Jeg har ALTID været ærlig, aldrig solgt noget jeg ikke selv kunne stå indenfor..!!

ØV hvor er det RØV SURT at blive skuffet - specielt når man tidligere har handlet med den pågældende sælger..!!

Hilsen en VRED,SKUFFET,RASENDE mor der nu kan sidde og repererer brugt tøj - hvilket jeg IKKE har betalt for at gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lady Marion <3

Øv jeg syntes det er s卿rgeligt det skal være sådan

Håber sælger kontakter dig så i kan få løst det

Anmeld

4. maj 2011

Mumto3

Åh, det kender jeg godt! Jeg har i dag modtaget et par bukser jeg købte over trendsales og der stod at de var 'aldrig brugt'. Da jeg så modtager dem er der pletter på og sand i lommerne....hmm...aldrig brugt? Det tror jeg ikke. (men tilgengæld var prisen god!!!)

Jeg håber sælger giver lyd fra sig og I finder ud af noget sammen!!!

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Det er simpelthen trist at folk opfører sig sådan herinde

Jeg har selv haft en dårlig oplevelse herinde og det er bare til at blive så gal over!

Anmeld

4. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

Ja undskyld mig men nu kommer der lige en surt indlæg fra mig - ano. fordi sælger endnu ikke har besvaret mine beskeder - og jeg har bestemt ikke lyst til at hænge sælger ud uanset hvad. Sådan er jeg ikke.

Har købt nogle bukser af en sælger - har handlet med sælger flere gange - altid i tip top kvalitet. Tidligere har det været småbeløb - denne gang et større beløb pga. mærketøj.

Først og fremmest modtager jeg pakken, og bliver slemt skuffet da der mangler en bluse. Jeg kontakter sælger - sælger giver ikke lyd fra sig trods jeg kan se sælger har været online. - så kontakter jeg via. sms. ingen respons.

så vasker jeg tøjet - hvilket jeg altid gør, også opdager jeg da jeg hænger nogle selebukser op at selen i den ene side har været syet, og nu er gået op.. Jeg har flere gange spurgt sælger om tøjet var iorden uden fejl. - absolut får at af svar. Derfor forventer jeg ikke at det er syet i, og i stykker..

Så ser jeg nogle andre bukser jeg har købt, og der er knappen røget af, og ligger i lommen - HMM det ville da være rart at ha vidst..!!

Nu har jeg simpelthen valgt IKKE at købe noget længere..!! Er så træt af at blive røvrendt - og ikke mindst handle med uærlige mennesker..!! Jeg har ALTID været ærlig, aldrig solgt noget jeg ikke selv kunne stå indenfor..!!

ØV hvor er det RØV SURT at blive skuffet - specielt når man tidligere har handlet med den pågældende sælger..!!

Hilsen en VRED,SKUFFET,RASENDE mor der nu kan sidde og repererer brugt tøj - hvilket jeg IKKE har betalt for at gøre...

Nej nej nej. Jeg forstår virkelig godt at du er rasende !!^
Det er da virkelig bare ikke iorden. Utroligt folk næsten altid skal prøve at snyde. Men forstår godt hvis du vælger ikke at købe brugte varer igen. Men ved jo aldrig om det er iorden ..

Anmeld

4. maj 2011

tinasmor

Forstår ikke at man kan være bekendt at sælge noget som man udgiver for noget andet. At man vil "sælge ud" bare for lidt penge. (og I dit tilfælde så desværre flere penge) Hvorfor vil man sælge noget som ikke er i orden. Går ud fra man heller ikke selv ville købe tøj som var gået i stykker, eller med pletter eller lign. Købte en gang noget på TS og da jeg modtog blusen var den simpelthen så forvasket at jeg ikke engang ville have haft den gratis hvis jeg havde set den på et loppemarked eller lign. Synes det er tarveligt at sælge sådan noget.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

ja jeg syntes simpelthen det er tarveligt og ærgeligt..!!

Dette gør jo at jeg absolut IKKE vil handle med nogen igen med mindre jeg kan se varerne først..!! Men hvor er jeg skuffet og vred.. Specielt når jeg kender sælger herinde fra, har mobil nummer osv.. Har handlet med sælger før, og kan se sælger er online og besvarer tråde..!!

ØV

Anmeld

4. maj 2011

Fru Hansen

Jeg er selv blevet snydt på qxl for et par år siden. Heldigvis bare for småpenge. Men det er jo lige så meget skuffelsen over at nogle mennesker vil være det bekendt der fylder hos mig.
Siden da har jeg stortset kun handlet brugt hvis jeg selv kan hente varen. Eller hvis sælger bor inden for en fornuftig rækkevidde så jeg kan køre hen til sælger hvis der skulle være problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.