Ja undskyld mig men nu kommer der lige en surt indlæg fra mig - ano. fordi sælger endnu ikke har besvaret mine beskeder - og jeg har bestemt ikke lyst til at hænge sælger ud uanset hvad. Sådan er jeg ikke.
Har købt nogle bukser af en sælger - har handlet med sælger flere gange - altid i tip top kvalitet. Tidligere har det været småbeløb - denne gang et større beløb pga. mærketøj.
Først og fremmest modtager jeg pakken, og bliver slemt skuffet da der mangler en bluse. Jeg kontakter sælger - sælger giver ikke lyd fra sig trods jeg kan se sælger har været online. - så kontakter jeg via. sms. ingen respons.
så vasker jeg tøjet - hvilket jeg altid gør, også opdager jeg da jeg hænger nogle selebukser op at selen i den ene side har været syet, og nu er gået op.. Jeg har flere gange spurgt sælger om tøjet var iorden uden fejl. - absolut får at af svar. Derfor forventer jeg ikke at det er syet i, og i stykker..
Så ser jeg nogle andre bukser jeg har købt, og der er knappen røget af, og ligger i lommen - HMM det ville da være rart at ha vidst..!!
Nu har jeg simpelthen valgt IKKE at købe noget længere..!! Er så træt af at blive røvrendt - og ikke mindst handle med uærlige mennesker..!! Jeg har ALTID været ærlig, aldrig solgt noget jeg ikke selv kunne stå indenfor..!!
ØV hvor er det RØV SURT at blive skuffet - specielt når man tidligere har handlet med den pågældende sælger..!!
Hilsen en VRED,SKUFFET,RASENDE mor der nu kan sidde og repererer brugt tøj - hvilket jeg IKKE har betalt for at gøre...
Anmeld