Anonym skriver:
Det lyder som vores datter. Gik også da hun var 9 mdr og ja ellers bare fuld fart på hele tiden og ja hun finder hele tiden på en ny ting hun udfordrer os med...
Vi er blevet tilbudt et møde med kommunen, men det er pga mig og min usikkerhed på situationen... Men vil heller ikke "ødelægge" hende og gøre det til et problem som måske slet ikke er der!
Dejligt i får noget hjælp nu så i kan få afklaret om alt er okay med jeres dreng. Er det et langt forløb?
Jeg har altid haft på fornemmelsen der har været noget der har naget vores dreng.. SÅ ja sys egentlig det tager tid. først har vi fået ham tjekkt for betændelse i hoften, fordi han begyndte at halte, og nu skal vi tjekkes for bughulebrok.. Men jeg kan fornemme på vores børnelæge at hun tror det stikker dybere... at han simpelthen har stress... Og man kan måske godt forstå hvis hans bette hovede køre på overarbejde, at han måske bliver stresset, og som lægen sagde sætter stress sig ofte osse fysisk... SÅ jeg håber VIRKELIG at vi får noget svar og noget hjælp, så jeg sys du skal gribe ind med AL den hjælp og støtte du kan få... det vil være mit bedste råd. for det gør ondt at se de faktisk ikke trives, og i andres øjne måske udfalder som en "møgunge" forstå mig ret.. Men sådan er "vi" blevet misforstået ind til jeg begyndte at stille mig på bagben for folk måske skulle bremse op og takle vores SOfus på sin helt egne måde...for det er nødvendigt... Kan fortælle dig at i skolen er han i Bh klasse, og allerede på 1-2. kl niveau... vi har hele tiden håbet på det ville glatte sig lidt ud så han blev aldersvarende. Men nej, tror vi må finde andre vegne,. og holde vores hverdag MEGET struktureret herhjemme...
Jeg sys det er lidt forkert at man siger man skal være glade for de er intelligente... eller jo gu skal vi da være det, MEn det gør stadig ondt når man kan se de IKKE trives i det... for på andre punkter er de aldersvarende med deres alder...
Vi er sendt hjem med den besked om vi skal skrive dagbog, som jeg osse skrev i det først indlæg... Og faktisk rigtig spændende... (hvis man skal vende det om til noget positivt..
... ) kan faktisk kun anbefale jer at gøre det, det kan nemlig osse hjælpe jer på vej til at kunne lave hverdagen mere struktureret hjemme hos jer..
Håber rigtig meget at vi kunne bruge hinanden lidt mere til det her der fylder så meget i vores liv lige nu. Du får min mail adr. så kan du fange mig derpå, hvis du kunne være interesseret i det..
louisedamvad@hotmail.com
K. louise
Anmeld