Kan det være tegn på det er snart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

MyLove E

Hej.

Jeg har hele dagen haft det rigtig træls sådan influanza agtig. Jeg er så ubeskrivlig træt. Ondt lidt over alt i maven. konstant kvalme, hver gang jeg spiser noget kommer det op med det samme igen. Haft hovedpine det meste af dagen

Har haft et hav af plukkeveer i dag. Kan ikke holde til at sidde, ligge stå gå eller noget.

I formiddags havde jeg så forbande ondt forneden, lidt ligesom hvis man har blærebetændelse, men det gjorde ikke ondt når jeg tissede.

Jeg har siden i går aftes haft nogle træk ned i lysken når jeg rejser mig.

Kan det være NU? Jeg er 39+0 i dag.

Knus den meget trætte kommende mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

afrobabies

Tauf skriver:

Hej.

Jeg har hele dagen haft det rigtig træls sådan influanza agtig. Jeg er så ubeskrivlig træt. Ondt lidt over alt i maven. konstant kvalme, hver gang jeg spiser noget kommer det op med det samme igen. Haft hovedpine det meste af dagen

Har haft et hav af plukkeveer i dag. Kan ikke holde til at sidde, ligge stå gå eller noget.

I formiddags havde jeg så forbande ondt forneden, lidt ligesom hvis man har blærebetændelse, men det gjorde ikke ondt når jeg tissede.

Jeg har siden i går aftes haft nogle træk ned i lysken når jeg rejser mig.

Kan det være NU? Jeg er 39+0 i dag.

Knus den meget trætte kommende mor..

Det kunne jo godt lyde som om at der er gang i et eller andet, men der er jo ikke andet at gøre end at vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.