Barnevogn "nr 2". Hvad gav i for den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu venter vi os først til Nov/Dec. Men har alligevel tænkt over noget i forhold til bebs når vi besøger familien.

Jeg overvejer meget at købe en barnvogn "nr 2" til at have stående når vi besøger familien i Jylland. Så slipper vi for at tage den vi vil bruge til dagligt med i bilen, da vi også skal have plads til hund og oppakning.

Men hvor meget har i givet for jeres nr 2 barnevogn, og er der noget man skal være opmærksom på mht. køb?

Tænker især på om den skal være magen til den man bruger normalt, eller kan bebs godt klare sig med en anden, hvis bare man har liften med?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

mine forældre har den barnevogn fra da jeg var baby som vi brugte til asta når vi var ved dem da hun var helt lille.
det er en odder barnevogn. vi havde selv lift med i starten. har familien ikk en brugt barnevogn i kan bruge ved dem? det er da billigere end at i selv skal ud og invaster i en.

ellers skal det jo bare være en barnevogn i kan li og der er lift når baby er helt lille jo.

men håber da i finder ud af noget

Anmeld

4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Vi har lige købt en brio barnevogn i babysam i farven grå til 2500,-

Anmeld

6. maj 2011

Anirak

Hvis jeg skulle have en barnevogn i dit tilfælde, ville jeg kigge efter en brugt. Man kan finde mange til 500 kr. måske, og så skal man købe ny madras.

Hvis du hellere vil have en ny, kan du kigge efter Trille, Basson eller Scandia, de er i hvert billige og gode.

Anmeld

6. maj 2011

tinasmor

Vi gav 600 kr. (DBA) for vores barnevogn nr "2" som skulle stå på altannen (men endte med at stå hos mine forældre, da den lille kun ville sove når man gik tur med den) Så istedet blev det brugt til at være der hjemme, da jeg var en del hos mine forældre da jeg var på barsel, og så var det dejligt ikke at skulle slæbe barnevognen med frem og tilbage.

Anmeld

6. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu venter vi os først til Nov/Dec. Men har alligevel tænkt over noget i forhold til bebs når vi besøger familien.

Jeg overvejer meget at købe en barnvogn "nr 2" til at have stående når vi besøger familien i Jylland. Så slipper vi for at tage den vi vil bruge til dagligt med i bilen, da vi også skal have plads til hund og oppakning.

Men hvor meget har i givet for jeres nr 2 barnevogn, og er der noget man skal være opmærksom på mht. køb?

Tænker især på om den skal være magen til den man bruger normalt, eller kan bebs godt klare sig med en anden, hvis bare man har liften med?? 

5500 for en trille fik i ønskebørn med nummer to med nummer 3 den samme barnevogn + har købt en basson og en basson klapvogn mega billigt i dag og begge to i super fin sand.

Anmeld

6. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja eller bilka hvis den skal være ny de er også super fine og billige.

Anmeld

6. maj 2011

L.J.L

Svigerfar fandt en billig vogn til 100 kr som står ved dem på Fyn når vi er derovre. Den kører fint men vores dreng bruger den mest til at sove i. Det kommer jo an på om man er kræsen med hvad ens barn ligger i, men personligt ville jeg synes det var tåbeligt at bruge flere hundrede kroner på en vogn som kun skal benyttes i ny og næ.

Anmeld

6. maj 2011

Lise

Mine forældre, som også bor i Jylland, købte en brugt vogn gennem dba eller gul og gratis, så når jeg besøger dem, så medbringer jeg bare voksiposen. Begge drenge har sovet fint i den vogn..

Tror måske min mor gav 500 kr for vognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.