Hvor meget gav i for "nr 2" barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
428 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Nu venter vi os først til Nov/Dec. Men har alligevel tænkt over noget i forhold til bebs når vi besøger familien.

Jeg overvejer meget at købe en barnvogn "nr 2" til at have stående når vi besøger familien i Jylland. Så slipper vi for at tage den vi vil bruge til dagligt med i bilen, da vi også skal have plads til hund og oppakning.

Men hvor meget har i givet for jeres nr 2 barnevogn, og er der noget man skal være opmærksom på mht. køb?

Tænker især på om den skal være magen til den man bruger normalt, eller kan bebs godt klare sig med en anden, hvis bare man har liften med?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Maja_4000

Vi har en på altanen .. Gav 500 for den .. Og den er meget ledløs , så ville ALDRIG kunne finde på at gå en tur med den :b Den kan overhovedet ikke sammenlignes med vores Odder

Men hvis vi havde familie i jylland som vi tit besøgte , ville jeg måske købe en billig vogn i kvickly , bilka eller sådan .. Ville nok max give 1200 - 1500 for sådan en :b

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000 skriver:

Vi har en på altanen .. Gav 500 for den .. Og den er meget ledløs , så ville ALDRIG kunne finde på at gå en tur med den :b Den kan overhovedet ikke sammenlignes med vores Odder

Men hvis vi havde familie i jylland som vi tit besøgte , ville jeg måske købe en billig vogn i kvickly , bilka eller sådan .. Ville nok max give 1200 - 1500 for sådan en :b

Det jo netop det jeg tænker. At den skal kunne køres med da vi jo gerne vil gå nogle gode ture når vi er der. Men samtidig vil jeg ikke give en halv herregård for en barnvogn der skal bruges få dage om året.

God ide med Kvickly eller lign. 

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

Min mor købte en som hun havde stående hjemme hos dem... det var en gammel barnevogn som havde været brugt i en vuggestue, den gav hun 75kr for i en genbrugsforretning...

Hun købte så ny madras til den, eller også havde hun en liggende det husker jeg ikke helt...

Men 75kr

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000 skriver:

Overvejer også om det skal være en i samme mærke som den vi vælger som primær vogn. Måske bare en brugt... Men vil gerne have en super vogn til primær, og så løber det jo nok op selv om den er brugt 

Det smarte vil være at finde en i nærområdet af min familie derovre. Så kan den hentes uden at vi skal medbringe den helt fra KBH.

Anmeld

4. maj 2011

Dot D

Så må du sige til... Vi bor i Midtjylland og har en pæn Emmaljunga barnevogn, vi ikke skal bruge mere

Anmeld

4. maj 2011

miinimeal

uha jeg har 4 vogne

men har én på altanen som jeg købte af min søsters svigermor til 100 kr det er en ´gammel brio men virker fuldt ud godt nok ikke top moderne men den bruges også kun på altanen men hverken ledløs eller noget kunne sagtens holde til lange ture(;

barnevognen behøver ikke være den samme,(:

jeg bruger denne brio, en trille, en bertini og så en parply klapvogn,  og havde før endnu en kombivogn som jeg gav til mødrehjælpen, og albert har aldrig klaget over de alle er vidt forskellige(:

men du kan købte en masse super fine, billige brugte vogne(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.