Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i denne her uge, så er det weekend... weeeeeeeeeeee
Fredag skal jeg til min moar´s 60års fødselsdag og resten af weekenden skal jeg bare slappe af...
Hvad skal i lave i weekenden
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: i denne her uge, så er det weekend... weeeeeeeeeeee Fredag skal jeg til min moar´s 60års fødselsdag og resten af weekenden skal jeg bare slappe af... Hvad skal i lave i weekenden Majbritt
Tillykke med moar'en
Jeg får den fedeste weekend ever. På lørdag skal jeg ind og høre/se The Wall i Parken sammen med min far og moar, som er totalt Pink Floyd fans. Billetterne er min gave til min far, som har fødselsdag på lørdag Glæææder mig
tillykke med din morDejligt med sådan en ung morVi skal ud til et hold venner, og så skal vi op og hjælpe med min forældre sommerhus (eller jan skal) Jeg skal jo slappe af efter oplægningen (forhåbelig)
Tina&Martin skriver: Sikke en ung moar du har.. tillykke med hende !!!
Sikke en ung moar du har.. tillykke med hende !!!
Tusind tak søde...
helora skriver: Tillykke med moar'en Jeg får den fedeste weekend ever. På lørdag skal jeg ind og høre/se The Wall i Parken sammen med min far og moar, som er totalt Pink Floyd fans. Billetterne er min gave til min far, som har fødselsdag på lørdag Glæææder mig
shiiiiiiiiiiiiiit jeg er misundelig
Kruse90 skriver: tillykke med din morDejligt med sådan en ung morVi skal ud til et hold venner, og så skal vi op og hjælpe med min forældre sommerhus (eller jan skal) Jeg skal jo slappe af efter oplægningen (forhåbelig)
åååhhhh tusind tak og ja du skal have en slapper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128