Nogle der er gode til det med billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Christina.78

Har fundet en frisure på enandens hoved som jeg godt kunne tænke mig at sætte mit ansigt på...for at se om frisuren klæder mig..nogle der ved hvordan man gør eller kan gøre det for mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mor til Mike

Christina.78 skriver:

Har fundet en frisure på enandens hoved som jeg godt kunne tænke mig at sætte mit ansigt på...for at se om frisuren klæder mig..nogle der ved hvordan man gør eller kan gøre det for mig???

www.taaz.com.

Anmeld

4. maj 2011

Christina.78

Misselbek skriver:

www.taaz.com.

takker

Anmeld

5. maj 2011

Christina.78

nå legede lige lidt med det der taaz..men mangler et program hvor jeg kan lægge dette billede ind, fjerne personens ansigt og så tage mit ansigt og lægge derpå, så jeg kan se frisuren på mit hoved...

æhm, forstår I????

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Christina.78 skriver:

nå legede lige lidt med det der taaz..men mangler et program hvor jeg kan lægge dette billede ind, fjerne personens ansigt og så tage mit ansigt og lægge derpå, så jeg kan se frisuren på mit hoved...

æhm, forstår I????

du skal da bare oploude dit eget billede :p

Anmeld

5. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ellers smid mig en mail med begge billeder og så gør jeg det gerne ved hjælp af alm. paint fra Windows

bruger selv paint en del til at lave sjove billeder da jeg er med på et browserspil hvor man kan uploade og vise det frem...

Anmeld

5. maj 2011

Christina.78

Maggieh skriver:

du skal da bare oploude dit eget billede :p

altså det billede jeg har fundet af damen med frisuren? Undskyld jeg spørger så dumt 

Anmeld

5. maj 2011

Christina.78

Wampires skriver:

ellers smid mig en mail med begge billeder og så gør jeg det gerne ved hjælp af alm. paint fra Windows

bruger selv paint en del til at lave sjove billeder da jeg er med på et browserspil hvor man kan uploade og vise det frem...

kunne da være jeg lige gjorde det, når jeg kommer til computeren hvorpå billedet ligger..sender du din mail i en pb ?

Anmeld

5. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeps har sendt en besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.