Svamp i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

I forhold til kløe eller bare af det ryger ud...? giv det et par dage, begge dele....

Mente om det virkelig var pillerester? det ligner lidt som du ved når der sidder de der små klumper toiletpapir dog bare x20. Klør og svier stadig rigrig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Smører du det ikke med noget også? Det var da i hvert fald at anbefale

Nej jeg satsede jo på det ville gå væk rimelig snart.. og når jeg smørrer noget på har jeg jo svært ved selv at mærke hvornår det er over.

Anmeld

4. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Nej jeg satsede jo på det ville gå væk rimelig snart.. og når jeg smørrer noget på har jeg jo svært ved selv at mærke hvornår det er over.

Ok men du skriver bare at det klør sådan...svider det også? For så kunne det jo tyde på at du er ret irriteret for neden, og så ville det hjælpe at smøre med noget også. Det har jeg gjort, de par gange jeg har haft det

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Mente om det virkelig var pillerester? det ligner lidt som du ved når der sidder de der små klumper toiletpapir dog bare x20. Klør og svier stadig rigrig meget

Det er jeg ret sikker på det er...jeg har haft svamp mange mange gange...husk at smøre dig med det creme der følger med, da man jo både kan have svamp inde og udenfor skede....ellers køb en pakke canesten og smør dig med cremen...og så er det en god ide at bruge vivag piller i en periode efter for at få balance i floraen dernede..

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det er jeg ret sikker på det er...jeg har haft svamp mange mange gange...husk at smøre dig med det creme der følger med, da man jo både kan have svamp inde og udenfor skede....ellers køb en pakke canesten og smør dig med cremen...og så er det en god ide at bruge vivag piller i en periode efter for at få balance i floraen dernede..

Ah tak det kunne jeg bruge til noget. Min læge sagde ikke noget om cremer, han sendte bare en recept og sagde jeg skulle kontakte ham igen sidst på ugen hvis det ik aftog. Jeg har fået 2 piller men skal kun tage den anden medmindre det ik forsviner, men hvor længe skal jeg så vente med den anden?

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok men du skriver bare at det klør sådan...svider det også? For så kunne det jo tyde på at du er ret irriteret for neden, og så ville det hjælpe at smøre med noget også. Det har jeg gjort, de par gange jeg har haft det

Tak jeg vil se hvad apoteket har at byde på i morgen

Anmeld

4. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Tak jeg vil se hvad apoteket har at byde på i morgen

Canesten er godt....den vil jeg i hvert fald godt anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.