Er spændt<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
56 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Kruse90

Er så spændt at jeg næsten ikke kan vente
Imorgen får vi afvide om vi skal komme ned og få lagt æg op kl. 11.15

Håber inderligt.
Men har sådan at der er 13, så jeg håber da der bare er mindst ET, det kan bruges. Men selvom der er mange er det jo ikke ens betydning med at de er af god kvalitet. Men det  vi for at de er.

Kitty ? Er det ikke mellem 800. og 8.30 de ringer? Kan du huske det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mutti2B

Kruse90 skriver:

Håber inderligt.
Men har sådan at der er 13, så jeg håber da der bare er mindst ET, det kan bruges. Men selvom der er mange er det jo ikke ens betydning med at de er af god kvalitet. Men det  vi for at de er.

Jeg krydser i hvert fald alle mine fingre for at guldægget er der så du kan blive moar om 9 måneder 

Anmeld

4. maj 2011

Kruse90

Mutti2B skriver:

Jeg krydser i hvert fald alle mine fingre for at guldægget er der så du kan blive moar om 9 måneder 

tusinde tak for det Det varmer
Håber virkelig også SÅ inderligt

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Håber inderligt.

Jeg hepper på guldæggene Jeg er helt sikker på, at der selvfølgelig er et, der kan komme op i morgen! Og selvfølgelig også et par stykker i fryseren til nr.2, når den tid kommer

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

Jeg mener det var mellem 8-10 dengang, men det har jeg jo lykkeligt glemt aaaaalt om. Det føltes som evigheder, det husker jeg godt. Nuij, jeg havde dårlig mave aftenen før. Jeg kan godt forstå du er spændt, det kan jo være det er det der skal til, og så kommer du til at rende med en stoooor mave henover julen (Kan anbefales. Man kan æde løs uden folk spørger til det )

Jeg krydser mine fingre og glæder mig til en update!!

Anmeld

4. maj 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg hepper på guldæggene Jeg er helt sikker på, at der selvfølgelig er et, der kan komme op i morgen! Og selvfølgelig også et par stykker i fryseren til nr.2, når den tid kommer

ihh håber det okay, virkelig

Anmeld

4. maj 2011

Mutti2B

Kruse90 skriver:

tusinde tak for det Det varmer
Håber virkelig også SÅ inderligt

Jeg tror på det . Og 13 æg, wau

Anmeld

4. maj 2011

twinboys

weeeee hep hep

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

ihh håber det okay, virkelig

Tro på det søde!!

Anmeld

4. maj 2011

Kruse90

kitty skriver:

Jeg mener det var mellem 8-10 dengang, men det har jeg jo lykkeligt glemt aaaaalt om. Det føltes som evigheder, det husker jeg godt. Nuij, jeg havde dårlig mave aftenen før. Jeg kan godt forstå du er spændt, det kan jo være det er det der skal til, og så kommer du til at rende med en stoooor mave henover julen (Kan anbefales. Man kan æde løs uden folk spørger til det )

Jeg krydser mine fingre og glæder mig til en update!!

ihh tusinde tak for svar.
Syntes bare hun sagde mellem 8.00. og 8.30
Måske det er fordi vi har lidt over en times kørsel?
hmm eheh
Jeg tager i hvertfald i skole de to første timer, og kører 20 over 9 hvis det er jeg skal derned

Jaa det vil jeg benytte mig af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.