Jer der er på kontanthjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

FrkT

Nalle skriver:

Nej, har du et barn uanset alder får du nøjagtig det samme som alle andre, blev selv mor som 17 årig, og fik det samme som alle andre.

Det må der være forskel på så, for jeg har en veninde på 20 som kun får kontanthjælp der svarer til SU og så noget tillæg oveni fordi hun har et barn på 1½ år. Men vist ikke noget der er det helt vilde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Filippa & Liva

Kruse90 skriver:

jeg har forhåbelig barn til den tid, er ikke gift,
Men har været på su?

Hvis du skal på KH og er gravid og over de 12 uger får du tillæg..

Anmeld

4. maj 2011

louise8723

FrkT skriver:

Det må der være forskel på så, for jeg har en veninde på 20 som kun får kontanthjælp der svarer til SU og så noget tillæg oveni fordi hun har et barn på 1½ år. Men vist ikke noget der er det helt vilde.

de 13.000 og et elelr andet er jo før skat

Anmeld

4. maj 2011

FrkT

louise4060 skriver:

de 13.000 og et elelr andet er jo før skat

Ja, men det er stadig voksensatsen (for folk over 25).

Anmeld

4. maj 2011

Miia90

R&N skriver:

Nej de afhænger af din alder og om du har børn eller gravid;-)

for man mere i kontanthjælp, hvis man er gravid ? 

hvis man gør, det må jeg da derned imorgen

Anmeld

4. maj 2011

Sabina

Miia90 skriver:

Ja du for mere i kontanthjælp hvis du er gravid. Lige så snart du kommer ind i uge 12 for man mere. oftes skal man bare huske jobcenteret på det

Anmeld

4. maj 2011

Miia90

Sabina skriver:

Ja du for mere i kontanthjælp hvis du er gravid. Lige så snart du kommer ind i uge 12 for man mere. oftes skal man bare huske jobcenteret på det

Vildt. Viste jeg slet ikk men tak må ned ig snakke med dem imorgen er 12+5 idag nemlig

Anmeld

4. maj 2011

smlmea

I steden for at blive ved med at udtale sig,om noget man tydligvis intet ved om,så burde du Frk,T gå en tur på borger.dk og kigge på satsen for KH.

Har man et barn/børn,er KH satsen ALTID den højste,som pt. er 13445 kr brutto,ligegyldig om du så er 45 eller 17 år.

Hvis din venine vitterlig ikke får højste sats,skal hun få en møde på kommunen,og printe siden fra borger ud,for så bliver hun altså snydt ganske meget.

Anmeld

4. maj 2011

FrkT

smlmea skriver:

I steden for at blive ved med at udtale sig,om noget man tydligvis intet ved om,så burde du Frk,T gå en tur på borger.dk og kigge på satsen for KH.

Har man et barn/børn,er KH satsen ALTID den højste,som pt. er 13445 kr brutto,ligegyldig om du så er 45 eller 17 år.

Hvis din venine vitterlig ikke får højste sats,skal hun få en møde på kommunen,og printe siden fra borger ud,for så bliver hun altså snydt ganske meget.

Tal dog ordentligt! 

Og hun FÅR kun den lave kontanthjælp, så vil da sige til hende at hun skal gå til kommunen.

Anmeld

4. maj 2011

Halbschön

Miia90 skriver:

Altså jeg er ikke selv på KH, men er ret sikker på at når man når ind i uge 12 så får man lidt mere.. Og igen når du føder så får du max

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.