Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AmalieMalle skriver: Jeg kan heller ikke få siden til at virke - det er r*v irriterende !!!!!
Jeg kan heller ikke få siden til at virke - det er r*v irriterende !!!!!
jaaa, det er det VIRKELIG !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: jaaa, det er det VIRKELIG !!!
Der sker INTET - og det virkede tidligere, men så stoppede den halvt inde i et afsnit, og har ikke virket siden !!
AmalieMalle skriver: Der sker INTET - og det virkede tidligere, men så stoppede den halvt inde i et afsnit, og har ikke virket siden !!
iih hvor nedern !!
her plejer det at virke, men ikke idag
Maggieh skriver: iih hvor nedern !! her plejer det at virke, men ikke idag
Næ, men man må jo bare blive ved at prøve
Maggieh skriver: neeej??
neeej??
Maggieh skriver: det har jeg prøvet ... og har også prøvet, med mozilla, google chroome og internet explorer .hmmm
det har jeg prøvet ... og har også prøvet, med mozilla, google chroome og internet explorer .hmmm
har haft samme problem..hehe men kan ikke huske hvad det var der var galt. Tror det vra noget med at aktivere det efter jeg havde købt. Prøv at ring til support
missie20 skriver: Så er det jo fordi du ingen net har...Har du kigget om netkablet er i? Hvis den er i, så prøv at genstarte modemmet og genstart din computer.
Så er det jo fordi du ingen net har...Har du kigget om netkablet er i? Hvis den er i, så prøv at genstarte modemmet og genstart din computer.
når nejnej, du misforstå hehe ..
Jeg mener at nutv ikke virker på nogen af dem :b
Hvis hun ingen net har, hvordan kan hun så være på Baby.dk??
B&K skriver: Hvis hun ingen net har, hvordan kan hun så være på Baby.dk??
hahahahaha jaa
hun har måske tænkt - mobilen
Selvfølgelig ja hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128