Update på: Igangsættelse idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Aprilmor11

Hej piger .. Her er lige en up-date på: https://www.baby.dk/debat/106225pi1/ordet-er-frit/igangsaettelse-i-dag---.aspx

Jeg har åbnet mig 2 cm, og mine veer bliver værre og værre, og oftere ..Og så har jeg fået løsnet min slimhinden .. De havde meget travlt derude i dag, så jeg blev sendt hjem med besked på at ringe klokken 16, og så skal jeg komme ud og få prikket hul på vandet, hvis der er plads og tid .. Ellers så skal jeg bare blive herhjemme og slappe godt af Så nu sker der snart noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Benjamins'mor

Krydser for at du kan komme til idag, så du ikke skal gå længe med veer. 

Anmeld

4. maj 2011

SussieThyssen

Aprilmor11 skriver:

Hej piger .. Her er lige en up-date på: https://www.baby.dk/debat/106225pi1/ordet-er-frit/igangsaettelse-i-dag---.aspx

Jeg har åbnet mig 2 cm, og mine veer bliver værre og værre, og oftere ..Og så har jeg fået løsnet min slimhinden .. De havde meget travlt derude i dag, så jeg blev sendt hjem med besked på at ringe klokken 16, og så skal jeg komme ud og få prikket hul på vandet, hvis der er plads og tid .. Ellers så skal jeg bare blive herhjemme og slappe godt af Så nu sker der snart noget

Weee hvor er det bare spændende

Masser af ve-støv og en kæmpe og forsigtig krammer

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. maj 2011

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

Weee hvor er det bare spændende

Masser af ve-støv og en kæmpe og forsigtig krammer

Kærligst
Sussie

Tusinde tak,

Det ville jeg tag med derud

Men håber snart at det er overstået .. Syns at det gre lidt avs .

Anmeld

4. maj 2011

Lullaby*

Aprilmor11 skriver:

iiiiihhhh hvor bliver det spændene Der er ikke noget som at holde sit lille vidunder i armene for første gang. 

Jeg håber at alt forløber godt og at du kan komme til i dag

Sender dig et stort kram og et pøj-pøj med fødslen

Anmeld

4. maj 2011

Saram

Aprilmor11 skriver:

Wauuuw hvor fantastisk !

Held og lykke til dig ihvertfald !

// Sara Alrø 36+6.

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Wee. En masse vestøv afsted til jer.

Håber de for bedre tid i aften, så du kan få prinsen nu så hurtigt som muligt

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ih hvor spændende. Held og lykke med det hele. Håber du får en fantastisk fødsel 

Anmeld

4. maj 2011

Aprilmor11

Saram skriver:

Wauuuw hvor fantastisk !

Held og lykke til dig ihvertfald !

// Sara Alrø 36+6.

Tusinde tak

Anmeld

4. maj 2011

Aprilmor11

prinsessens mor skriver:

iiiiihhhh hvor bliver det spændene Der er ikke noget som at holde sit lille vidunder i armene for første gang. 

Jeg håber at alt forløber godt og at du kan komme til i dag

Sender dig et stort kram og et pøj-pøj med fødslen

Tusinde mange gange tak 

Glæder mig også til at have ham i armene for aller første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.