bleer! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

hvilke bleer til newborn er godt for de små? er mærket på parkkerne ligemeget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

L-Mortil3

den-lykkeligste skriver:

hvilke bleer til newborn er godt for de små? er mærket på parkkerne ligemeget???

I de helt små er det hip som hap, Libero plejer de at have på sygehuset, og de fungerer godt, der er et lille hak ned forrest i bleen, så den ikke generer navlestumpen

Anmeld

4. maj 2011

D-Micka

den-lykkeligste skriver:

Jeg kunne ikke finde newborn bleer andet end Libero, Pampers og Ånglamark Har prøvet alle 3 og synes Libero var de bedste

Har dog fået af vide der skulle være lotion i dem fra pampers hvilket jo ikke er så godt .. Men om det er sandt ved jeg ikke

Anmeld

4. maj 2011

Anirak

Vi fik en masse fra gratispakkerne, og det var Libero og Pampers. Jeg kan ikke huske, at der var den store forskel på de helt små. Det er mere på den næste størrelse, at det kan variere meget hvilket mærke, som virker - afhængigt af babyens krop og model.

Anmeld

4. maj 2011

Ni-ko-li-ne

vi brugte Libero eller Pampers... i starten... Jeg ved at mange har haft glæde af Coop´s egne bleer til de helt små...

Nu bruger vi Libero, da de sidder bedst på vores datter

Anmeld

4. maj 2011

Fru Aagaard

Vi brugte kun Libero, det er de bedste , synes vi

Men, man kan også få Remas Landlord til nyfødte - og har hørt de skulle være FANTASTISKE også de jo billige

Anmeld

4. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MANGE TAK FOR ALLE SVARENE PIGER ! MANGE TUSIND TAK! SÅ VED JEG SÅDAN CA MED MIG SELV HVAD JEG SKAL GÅ ETER

GOD DAG TIL JER ALLE

Anmeld

4. maj 2011

Tip!

Libero....

Har prøvet alle de andre billige bleer, men vender altid tilbage til Libero..

Anmeld

4. maj 2011

Kløver

Vi har i starten brugt libero newborn str 1 og været rigtig glade for dem, pambers er også gode og er nok hvad man foretrækker, dem ville jeg bruge til de små i starten, og nu hvor vores søn er ved at være 3 mdr (korrigeret alder 2 mdr) er vi ved at gå over til Vibelle fra aldi, de er billigere og sidder godt og er også fin kvalitet. De fås fra 3-6 kg og de næste hedder 4.9 kg køber man forresten libero kan det betale sig at købe dem i Kiwi, der får man hver 4 pakke bleer gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.