Valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2008

Juniors mor

Ser i det amerikanske valg, og hvad er jeres mening og holdning til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

moniquesmor

nej jeg gør ikke

Anmeld

4. november 2008

Miamaja

folger ikke med fast men ser hist og pist og snakker lidt med manden om de sidste nyheder. haaber selvfolgelig paa obama vinder men jeg maa ikke satte min stemme for er ikke amerikansk statsborger saa det maa min mand gore istedet

Anmeld

4. november 2008

twinboys

Miamaja skriver:

folger ikke med fast men ser hist og pist og snakker lidt med manden om de sidste nyheder. haaber selvfolgelig paa obama vinder men jeg maa ikke satte min stemme for er ikke amerikansk statsborger saa det maa min mand gore istedet

Ja jeg følger også med hist og pist og så snakker gemalen og jeg... Men min stemme kan heller ikke gives for jeg bor jo i Danmark...

Majbritt

Anmeld

4. november 2008

MorCamilla

Jeg ser lidt af det i mangel af bedre at lave... Synes faktisk det er en smule træls at det bliver sendt på dr 1 og tv 2 nærmest hele dagen i morgen (især fordi vi kun har de to kanaler) Synes det virker lidt underligt..

Jo self. USA er et stort land og sidder på meget at verdens "magt" men synes næsten det er lige lovligt meget vi skal se og høre om deres valg her i DK... Hvad ville de mon sige til hvis de skulle se på DK valg til statsminiser en hel dag og ekstra nyheder hele tiden om det...? Bare en tanke her fra... Håber ikke jeg støder nogle med dette indlæg, det er bare min mening...

Anmeld

5. november 2008

Miamaja

MorCamilla skriver:

Jeg ser lidt af det i mangel af bedre at lave... Synes faktisk det er en smule træls at det bliver sendt på dr 1 og tv 2 nærmest hele dagen i morgen (især fordi vi kun har de to kanaler) Synes det virker lidt underligt..

Jo self. USA er et stort land og sidder på meget at verdens "magt" men synes næsten det er lige lovligt meget vi skal se og høre om deres valg her i DK... Hvad ville de mon sige til hvis de skulle se på DK valg til statsminiser en hel dag og ekstra nyheder hele tiden om det...? Bare en tanke her fra... Håber ikke jeg støder nogle med dette indlæg, det er bare min mening...

hehe jeg har det paa samme maade. jeg venter fint paa det endelige resultat istedet at folge med i timevis. synes da det er et vigtigt valg men gider ikke bruge mine nerver paa det i tiiimevis- jeg kan alligevel ikke gore noget ved det endelige resultat. som jo HELDIGVIS BLEV OBAMA YEAH! hvis ikke det var blevet det, har min mand sagt at han ville flytte fra usa! saa det betyder vi bliver boende forelobigt

Anmeld

5. november 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Jeg er fuldstændig enig, jeg har dog muligheden at kunne slå over på en anden kanal, da jeg har mange at vælge i mellem... Men træls for dig...

Majbritt

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Ja, jeg har set en del af det og synes det varsler gode og nye tider....håber så meget han kan leve op til alle de forventninger der er...og så mangler vi bare at Fogh ryger langt væk ved næste valg. Så kan ham og hans gode ven Bush tage på fisketur i stedet for at ødelægge en masse for andre.
Knus..

Anmeld

5. november 2008

Mathilde

Eva skriver:

Ja, jeg har set en del af det og synes det varsler gode og nye tider....håber så meget han kan leve op til alle de forventninger der er...og så mangler vi bare at Fogh ryger langt væk ved næste valg. Så kan ham og hans gode ven Bush tage på fisketur i stedet for at ødelægge en masse for andre.
Knus..

Hehe SÅ enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.