Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår mærker du din baby/babyer i løbet af dagen?
Jeg mærker lillesøster, mest om morgen og aften, når jeg går i seng...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mærker ham ofte når jeg enten går tur, eller når jeg sidder stille - og jeg sidder oftest stille om aftenen - eller når jeg er på baby.dk, men det kunne man ikke sætte kryds ved
Bavianis skriver: Jeg mærker ham ofte når jeg enten går tur, eller når jeg sidder stille - og jeg sidder oftest stille om aftenen - eller når jeg er på baby.dk, men det kunne man ikke sætte kryds ved
Den mulighed havde jeg ikke lige tænkt på...
Nu du siger det, mærker jeg hende også når jeg sidder stille...
mærker hende faktisk konstant de her dage .. men ellers har det været mest om aften .
Jeg mærker ham gennem hele dagen Han kommer med nogen seriøse fodbold spark, han far kigger næsten allerede på fodboldting til ham
Jeg mærker tvilling b hele døgnet rundt, eller har mærket hende 7-8 gange og det ofte været i forbindelse med, at jeg drejer overkroppen, så sparker hun
A ligger med fødder inde i bækkenet, så har endnu ikke mærket hende, desværre.
Jeg mærker min baby hele tiden, selvfølgelig er der et par timer hvor jeg ikke mærker baby, men synes der er gang i den derinde. Den sparker og flytter sig så meget. Den er utrolig aktiv, og kommer med stærke slag
Hejsa
Jeg mærker Nikoline i løbet af hele døgnet..... Men specielt når jeg sidder stille! Det er i hvert fald der jeg ligger mærke til det....
Hun er utrolig aktiv, og "vågner" ofte hvis jeg skifter stilling....
Kofoed33 skriver: Jeg mærker tvilling b hele døgnet rundt, eller har mærket hende 7-8 gange og det ofte været i forbindelse med, at jeg drejer overkroppen, så sparker hun A ligger med fødder inde i bækkenet, så har endnu ikke mærket hende, desværre.
vildt du kan mærke forskel på hvem a dem det er.. Jeg aner ikk hvilke en jeg har mærket... forhåbentlig begge...
ts: sådan over hele dagen...
MoarJ skriver: Hvornår mærker du din baby/babyer i løbet af dagen? Jeg mærker lillesøster, mest om morgen og aften, når jeg går i seng...
Jeg har sat kryds ved de to sidste.Mine har altid moslet omkring døgnet rundt, men mest om aftenen når man kom ned og ligge.Så var det legetid..og så skal jeg ellers love for at de gik til den.Men igen..det var jo også store bebser, så det var jo der, der var mest plads KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128