hvad sker for mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2008

moniquesmor

iiiiih jeg er så gald
morten skulle hente noget i superbeste inde han kommer hjem. han sætter så bilen.
og da han så kommer ud igen..
er der fanme en der er banke op i ham..
så hvors bil ikke kan køre, og det værste er bare af person ikke har sat en sedle..
så nu er den bil smerte.
svigermor og svigerfar har heldigvis en bil de ikke bruger, men var lige blivet glad for hvors gammel.. og den anden kan vi først få mandag eller tirsdag og vi skulle have hvad i københavn i weekende til and og det hele øvøv
men vi have ikke fået kasko på for det var en gammel bil (så jaja det er os der er de dumme)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Øv hvor surt Lad os bare håbe at den anden bil også er godt ødelagt

Anmeld

4. november 2008

smokie

Ej hvor øv men kunne i ikke tage toget ind til københavn også måske over natte så bliver weekenden da ikke helt ødelagt

Knus

Anmeld

4. november 2008

moniquesmor

smokie skriver:

Ej hvor øv men kunne i ikke tage toget ind til københavn også måske over natte så bliver weekenden da ikke helt ødelagt

Knus

jo det ku vi godt.. men ja det lyder måsk dumt og jeg har måsk bare hvad uheldig de gang hvor jeg har taget der ind med monique selv med toget..
men hun bliver syg hver gang vi har hvad i københavn med toget, og jeg mener rigtigt syg opkast, høj feber..

også skal kæresten også ud af lave på den bil vi skal have, så det går nok

Anmeld

4. november 2008

moniquesmor

Jeanne skriver:

Øv hvor surt Lad os bare håbe at den anden bil også er godt ødelagt

ja det håber vi også..

Anmeld

4. november 2008

twinboys

Øv sådan en idiot der bare kører uden at sætte sit nr. til jer... Han skulle skamme sig... Majbritt

Anmeld

4. november 2008

Mathilde

Grr det er bare så træls sådan noget Øv hvor surt!!!
Vi har også fået kørt sidespejl af bilen 4 gange i løbet af et år og ikke en eneste har sat en seddel
Det er bare for dårligt!

Anmeld

4. november 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Grr det er bare så træls sådan noget Øv hvor surt!!!
Vi har også fået kørt sidespejl af bilen 4 gange i løbet af et år og ikke en eneste har sat en seddel
Det er bare for dårligt!

Nej ved du hvad jeg var blevet stik tosset...

Ja måske skal man tage cyklen i stedet for det er jo også sundere...

Majbritt

Anmeld

4. november 2008

MorCamilla

Puha jeg var gået helt amok hvis det var mig... Vi køre også i en gammel bil vi gav 5500 kr for den da vi købte den.. men derfor giver det ikke andre mennesker ret til at "smadre den"... Jeg var blevet stik tosset det er helt sikkert...

Anmeld

5. november 2008

Miamaja

moniquesmor skriver:

iiiiih jeg er så gald
morten skulle hente noget i superbeste inde han kommer hjem. han sætter så bilen.
og da han så kommer ud igen..
er der fanme en der er banke op i ham..
så hvors bil ikke kan køre, og det værste er bare af person ikke har sat en sedle..
så nu er den bil smerte.
svigermor og svigerfar har heldigvis en bil de ikke bruger, men var lige blivet glad for hvors gammel.. og den anden kan vi først få mandag eller tirsdag og vi skulle have hvad i københavn i weekende til and og det hele øvøv
men vi have ikke fået kasko på for det var en gammel bil (så jaja det er os der er de dumme)

samme skete for min far dagen for juleaften sidste aar! Og personen som korte ind i min fars bil forlod stedet og lod som igenting. saa det var en skade paa 8.000 kr som mine foraldre matte af med HELT uforskyldt og saa lige i anledningen af julen hvor man lige har brugt alle penge!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.