Wimmie skriver:
Ja, i går måtte jeg for første gang opleve graviditetskvalmen... dog ikke så slemt at jeg var ude at kaste op, men til gengæld var det hele dagen fra omkring kl. 10.00 til jeg gik i seng - og fortsætter i dag. Det er meget som at være køresyg. 
Så jeg slap ikke selvom jeg lige gik og håbede...
Det "sjove" er at jeg har masser af appetit - altså jeg kan sagtens spise masser af mad, men jeg kan bare slet ikke tænke på mad - bare jeg forestiller mig mad får jeg det skidt, men når jeg så har det foran mig og skal spise, så går det egl. fint 
Lige et spørgsmål til jer der har/har haft kvalmen... sygemelder I jer fra arbejde/skole når I har kvalme?
Altså hvis jeg begynder at kaste op i lårtykke stråler, så vil jeg uden tvivl sygemelde mig, da jeg ikke lige nødvendigvis har adgang til toilet i løbet af "NU!" på mit arbejde - men så længe jeg "bare" har kvalme, så ved jeg ikke om jeg kunne finde på at melde mig syg.
Jeg havde mega kvalme, med daglig opkast og også op til flere gange dagligt

Jeg sygemeldte mig ikke. Det kunne jeg ikke, da jeg studere og eksamen jo er lige om hjørnet, så var nød til at bide i det sure æble og komme afsted, men det holdt hårdt. Jeg var tæt på mange gange at give op og jeg har også haft flere sygedage end ellers.
Men de vidste det og har givet mig "lovligt" fraværd

Men det er sgi ikke sjovt og vand og let mad var det eneste der kunne holde det nede.
Har ikke kastet op i skolen, men lige inden jeg skulle ud af døren og også når jeg er kommet hjem

Mit sluttede først rigtigt af denne gang i uge 15

Og kan stadig få det indimellem

Ikke sådan rigtig, men hvis jeg har fået lidt for fed mad, så kan mine hormoner ikke rigig tåle det

God bedring.
*Camilla 19+0, med nummer 3