Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ville gerne give min kæreste en tatoo han ville gerne have skrevet hans efternavn på armen med gotiske bogstaver.. men her i viborg skal de have 2800 for det det sys jeg lige er i overkanten :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tattoo Frank
lyder godt nok dyrt...blev engang tatoveret i viborg da jeg boede der og hvis det er ham Jan der tatovere der, så hold jer langt væk...laver det værste jeg nogen sinde har set...
norenberg skriver: lyder godt nok dyrt...blev engang tatoveret i viborg da jeg boede der og hvis det er ham Jan der tatovere der, så hold jer langt væk...laver det værste jeg nogen sinde har set...
det var nede ved kalle ved ikk om du har hørt om det.. jan er det ikke ham oppe ved føtex ? :/
Dorthe i Holstebro.... Hun er skide dygtig!!!
Magoo Tatoo i Silkeborg
kamillapetersen91 skriver: det var nede ved kalle ved ikk om du har hørt om det.. jan er det ikke ham oppe ved føtex ? :/
ham jeg blev tatoveret ved lå ved rundkørslen på vej ned omkring banegården ved ikke om den eksistere mere
*A* skriver: Tattoo Frank
Birger i Ålborg.... super dygtig den hedder den gyldne drage. der har jeg fået lavet mine og du ved jo selv hvor jeg bor så jeg har et stykke at køre derop... ellers kender jeg en privat men så skal du skrive en pb og hun er fra horsens
ruben i brande... han er billig.han har været ved dichmann i mange år men har nu selv åbnet studie og kan sætte sine egne priser.
studio-r-tattoo.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128