Ekstra mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

pemiro

Hey folkens.
Hvornår begyndte i at spise mere mad da i blev gravide?
Og var det en voldsom ændring hurtigt eller kom det stille og roligt ìg steg?

Venlig hilsen
En nysgerrig en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

morethanperfect

pemiro skriver:

Hey folkens.
Hvornår begyndte i at spise mere mad da i blev gravide?
Og var det en voldsom ændring hurtigt eller kom det stille og roligt ìg steg?

Venlig hilsen
En nysgerrig en

Jeg syns ikke jeg spiste mere .. Jeg spiste det samme som jeg altid gjorde .. Også fordi der ikke var vildt meget plads i mavesækken når baby fyldte så meget 

Anmeld

4. maj 2011

Kamulla

jeg spiste mindre og sundere end jeg normalt gjorde.. fik kvalme ved fed mad.. og kunne ikke spise meget... 

dog havde eg trang til syrlige ting.. SKULLE have syrlige æbler og salt lakrids.. men som sagt.. trangen til at spise for 2 havde jeg ikke

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

Sallisørøver skriver:

jeg spiste mindre og sundere end jeg normalt gjorde.. fik kvalme ved fed mad.. og kunne ikke spise meget... 

dog havde eg trang til syrlige ting.. SKULLE have syrlige æbler og salt lakrids.. men som sagt.. trangen til at spise for 2 havde jeg ikke

Sådan havde jeg det også 

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Jeg spiste det som jeg alm altid spiser

Anmeld

4. maj 2011

Kamulla

morethanperfect skriver:

Sådan havde jeg det også 

haha fedt

Anmeld

4. maj 2011

lukasmor

I starten spiste jeg ikke særlig meget pga. kvalme men så skal jeg ellers også love for at jeg senere tog ravanche

Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg begyndte at spise mere men det var sådan at jeg spiste 2 store potioner ved aftensmaden (blev mæt) og bare 2 timer efter skulle jeg have 2 potioner mere .. Åhh hvor ulækkert.. Og så spiste jeg også chokolade hele tiden og jeg har aldrig kunne fordrage chokolade så noget skete der altså

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

uge 20-22 ca... Men det er væk igen, for nu er der slet ikke plads! Jeg spiste "normalt" i de første mange uger, og efter uge 20-22 ca gik jeg heeeelt amok i chokolade og søde sager. Jeg kunne slet ikke styre det. Efter uge 30 har jeg prøvet at tage mig sammen, og spiser rigtig meget frugt og drikker dansk vand. Der ryger også is og andet i containeren, men jeg prøver virkelig at styre mig. Det er kun mig selv der skal kæmpe med det bagefter jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.