jer som har ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger .

- jer som har født igen inden for de første 18 måneder .
Hvordan har jeres krop reageret på en graviditet så hurtig ?
Hvor hurtigt tabte i jer 2 gang ?
Gik det meget hurtigt med at maven kom frem 2 gang ?

Håber nogen kan hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Hej piger .

Håber nogen kan hjælpe ?

Jeg er ikke selv blevet gravid så hurtigt efter men kender en der er og hun sagde at det eneste som hun lige kunne sige var at bækken var mere belastet end første graviditet men ellers har der vidst ikke været noget. Hun har sagt:"Husk at lave dine øvelser!" Så hvis man har været god til det, så tror jeg ikke det er meget anderledes end hvis du bliver gravid flere år efter første graviditet

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg er ikke selv blevet gravid så hurtigt efter men kender en der er og hun sagde at det eneste som hun lige kunne sige var at bækken var mere belastet end første graviditet men ellers har der vidst ikke været noget. Hun har sagt:" Husk at lave dine øvelser!" Så hvis man har været god til det, så tror jeg ikke det er meget anderledes end hvis du bliver gravid flere år efter første graviditet

Okay . Mange tak for svar .

Anmeld

4. maj 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Hej piger .

Håber nogen kan hjælpe ?

Hejsa.

Jeg har født 2 gange inden for 19 mdr.

Der var ingen sådan særlige ting der var anderledes end ved første graviditet. Det føltes ens.

Jeg tog 12 kg på 2. gang og efter ca. 3 uger var jeg nede på 62 kg som jeg vejede inden graviditeten. Jeg mangler dog stadig 2-3 kg som hænger ved fra 1. graviditet.

Der gik ikke mange uger før min mave begyndte at vokse. Allerede i 6. uge syntes jeg min mave var som da jeg var i 12.-14. uge med den første.

Håber mine svar hjælper dig ellers er du velkommen til at spørge om mere. Du kan også sende en pb. hvis du syntes det er rarere.

Anmeld

4. maj 2011

L-Mortil3

Anonym skriver:

Hej piger .

Håber nogen kan hjælpe ?

Min krop tog det egentlig okay, den bækkenløsning jeg havde første gang, meldte sig for FULD smadder 2. gang, og jeg døjer stadig med stærke smerter i bækkenet.

Jeg tabte mig rigtig meget under graviditeten med nummer 2, og tog faktisk ikke på, hvilket også resulterede i at jeg dagen efter lignede en der aldrig havde været gravid

Maven med lillebror blev først sådan RIGTIG synlig "in real life" omrking uge 20. Så ingen bøvl der

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Hejsa.

Jeg har født 2 gange inden for 19 mdr.

Der var ingen sådan særlige ting der var anderledes end ved første graviditet. Det føltes ens.

Jeg tog 12 kg på 2. gang og efter ca. 3 uger var jeg nede på 62 kg som jeg vejede inden graviditeten. Jeg mangler dog stadig 2-3 kg som hænger ved fra 1. graviditet.

Der gik ikke mange uger før min mave begyndte at vokse. Allerede i 6. uge syntes jeg min mave var som da jeg var i 12.-14. uge med den første.

Håber mine svar hjælper dig ellers er du velkommen til at spørge om mere. Du kan også sende en pb. hvis du syntes det er rarere.

Mange mange tak for dit svar .

Det hjælp mig rigtig meget

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Min krop tog det egentlig okay, den bækkenløsning jeg havde første gang, meldte sig for FULD smadder 2. gang, og jeg døjer stadig med stærke smerter i bækkenet.

Jeg tabte mig rigtig meget under graviditeten med nummer 2, og tog faktisk ikke på, hvilket også resulterede i at jeg dagen efter lignede en der aldrig havde været gravid

Maven med lillebror blev først sådan RIGTIG synlig "in real life" omrking uge 20. Så ingen bøvl der

Tusind tak for dit svar .

Dejligt at ens krop reagere forholdsvis pænt .
Hvor mange måneder er der mellem dine ?

Anmeld

4. maj 2011

L-Mortil3

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar .

Dejligt at ens krop reagere forholdsvis pænt .
Hvor mange måneder er der mellem dine ?

Der er små 15 måneder mellem mine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.