Hvor langt er jeg så...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

www.baby.NU ;)

Hej Alle

Lang historie kort:

Jeg er gravid, og har været til lægen som har kigget på mig og sagt jeg er sat til den 4 dec. Altså er jeg i 10énde uge nu. Skal til lægen igen torsdag og have afsluttet min vandre journal.

Jeg havde min mens sidste gang den 28 feb.

Så kom jeg til scanning i mandags hvor han sagde jeg SLET ikke var så langt henne... Jeg kunne maks være i 5+3 ca.. sat nu til den 23 Dec....

Blev ret ked af det, da jeg lige troede jeg snart var ude af "risciko" zonen..

Jeg tænker bare nu, hvem skal jeg tro på? Har i været ude for det? og skal jeg stadig tage til lægen på torsdag og få lavet vandre journal??

Meget sådan trist og øv.

Håber i kan peppe mig lidt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

mortilfreja

www.baby.NU ;) skriver:

Hej Alle

Lang historie kort:

Jeg er gravid, og har været til lægen som har kigget på mig og sagt jeg er sat til den 4 dec. Altså er jeg i 10énde uge nu. Skal til lægen igen torsdag og have afsluttet min vandre journal.

Jeg havde min mens sidste gang den 28 feb.

Så kom jeg til scanning i mandags hvor han sagde jeg SLET ikke var så langt henne... Jeg kunne maks være i 5+3 ca.. sat nu til den 23 Dec....

Blev ret ked af det, da jeg lige troede jeg snart var ude af "risciko" zonen..

Jeg tænker bare nu, hvem skal jeg tro på? Har i været ude for det? og skal jeg stadig tage til lægen på torsdag og få lavet vandre journal??

Meget sådan trist og øv.

Håber i kan peppe mig lidt op.

Det lyder meget underligt at der skulle være SÅ stor forskel på terminsberegningen..

Hvornår testede du positivt???

Jeg synes du skal tale med din læge om det og så bede om at blive scannet igen.. Af en anden læge.. For noget er da helt forkert..

Håber du snart får klarhed over det.

Kram

Anmeld

4. maj 2011

mortilnoahogmelina

HAr du ikke haft mens siden februar ?
For mig at lyde ville jeg nok tro på lægen minus 1 uge eller sådan .
Men virker helt skørt hvis du ikke har haft mens og kun er i 5 uge . Så er du først blevet gravid i april ca .
Jeg ville tage til læge på torsdag .
Og så bliver din termin endelig fast sat til nf .

Anmeld

4. maj 2011

www.baby.NU ;)

Jeg testede allerede meget positiv den 16 april.

Det er os derfor jeg er så forvirret. Men tager derop torsdag og ser hvad lægen siger.

Anmeld

4. maj 2011

Kamulla

altså nu er der jo MEGET forskel på et "foster" på 5 uger og så på 10uger... når det er 5 uger er der jo ikke noget... og det er der når man er 10 uger..

så hvis skanningsmanden siger 5 uger er der jo en grund... enten er baby gået til grunde og derfor ikke vokset siden uge 5, mm. der var hjerteblink.. ellers ved jeg ikke hvordan...

ville tro på ham der skannede mig der det jo er en der har prøvet det før, og ved hvordan sådan en skal se ud de forskellige uger.. lægen er ikke jordemoder 

Anmeld

4. maj 2011

misse198

Jeg var udsat for det samme under denne graviditet. jeg blev som dig os sat tilbage i termin- 3 uger tilbage blev jeg sat. jeg blev også rigtig ked af det, og tænkte straks at det måtte være en fejl. da jeg kom til min sidste scanning fik jeg så afvide at han var lidt større end normal- men fejler dog intet. min private jdm. sagde til mig at hun mente altså at scanning havde taget fejl. - de måler os meget forskelligt syntes jeg fra jdm til jdm. kan godt følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.