Test med babyornot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er (ifølge sidste mens dag) nu 5 dage over tiden

Har her til morgen testet med mærket babyornot. Der er en svag anelse af nr 2 streg..

De sidste 2 uger snart har det føltes som om jeg skulle ha min mens..Frusteret. Jeg vil bare have det overstået. Hvis jeg var gravid så var testen tydeligt positiv når jeg er 5 dage over ikke? Så jeg går bare og venter på at bløde!

Nogen der vil bytte cyklus??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

AndreasMor84

Selvom du er gået 5 dage over tid, behøver stregen ikke være mega tydelig.. Da jeg testede positiv var min streg ikke mega tydelig og da jeg så for sjov testede igen en uge efter, var den stadig svag, men den var der

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget gik du over tiden før den så var positiv?

Anmeld

4. maj 2011

Nynne88

Jeg brugte altid tests fra babyornot. Men da jeg testede positiv med bassen her, brugte jeg to forskellige slags. Dem fra babyornot blev senere tydeligt positive end de andre jeg brugte.
Og det er også forskelligt, hvornår man kan teste positivt, alt efter hvornår hormonerne går amok . Test igen i overmorgen.

Anmeld

4. maj 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Jeg gik ikke over tid.. men min streg var stadig ikke ret tydelig på testdagen.. Det er også individuelt hvor meget HCG man danner..

Anmeld

4. maj 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Jeg gik ikke over tid.. men min streg var stadig ikke ret tydelig på testdagen.. Det er også individuelt hvor meget HCG man danner..

Anmeld

4. maj 2011

AndreasMor84

Og mærkerne i de forskellige tests er også forskellige til at teste.. vil anbefale dig at købe 2 forskellige..

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det lyder lovende, så ikke give op endnu! 

Prøv evt. at købe en test fra Valmed (Føtex,Netto) De er meget testfølsomme, og måske kan de give en stærkere streg.

Ellers er der jo altid Clearblue Digital som siger gravid/ikke gravid.

Held og lykke 

Anmeld

4. maj 2011

mizzblondie

Anonym skriver:

Jeg er (ifølge sidste mens dag) nu 5 dage over tiden

Har her til morgen testet med mærket babyornot. Der er en svag anelse af nr 2 streg..

De sidste 2 uger snart har det føltes som om jeg skulle ha min mens..Frusteret. Jeg vil bare have det overstået. Hvis jeg var gravid så var testen tydeligt positiv når jeg er 5 dage over ikke? Så jeg går bare og venter på at bløde!

Nogen der vil bytte cyklus??

altså jeg blev gravid i januar men hverken testen i januar eller febuar var positive det var først den i marts og der var jeg allerede næsten 9 uger henne. havde os mens lign. smerter hele tiden så var forvirret over jeg ik fik min mens men at testen var negativ min læge troed det var klamydia så blev teste og sandt nok så da min tests i marts lii pludselig var positiv fik jeg et chok så var også gravid. 

og efter som du har svagt 2 streger så vil jeg sii du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.