Dea Louise og Rasmus fra DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

quar20

Mut skriver:

Dejligt at du lige skrev det. Har ventet på at kunne se afsnittet hele dagen, og så var jeg kommet helt fra det her til aften

Vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

.....

quar20 skriver:

Vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan ikk

Det har du helt ret i

Anmeld

3. maj 2011

quar20

Hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig der får en klump i halsen...!!

Uanset hvad så har de to mennesker gået og glædet sig, de har forventet at få deres lille baby med hjem, de har allerede bygget en kæmpe kærlighed op til hende..!! Og det er altså kunne lige dem jeg taler om det er sådan set i helhed..!!

Men kan sagtens se at det er det bedste men tit når man læser sviner folk dem til - og det syntes jeg bare er forkert...!! ´Ja det er ikke godt for en nyfødt at komme i sådan et hjem og med den levestil, det er vi enige om - men altså følelserne piger Det plejer vi ellers at være så gode til at have med Det burde vi også have her hvor nogle trænger til omsorg og hjælp

Anmeld

3. maj 2011

merle2010

har osse lige set det afsnit.. det rørte sku osse noget i mig... Dea Louise sagde jo osse at hun slet ikke havde lyst til at føde, fordi de bare ville tage barnet bagefter.. og der kunne jeg vildt godt følge hende.. jeg ville da gå evigt gravid, bare for at beholde barnet, om ikke andet så bare have barnet i maven.. det må da være forfærdeligt.. men efter hvad jeg har hørt, så havde de vidst Rosa et par dage efter mens de lå på sygehuset.. men seriøst, det må være hårdt... og så få det at vide dagen før man skal sættes igang.. suk man.. synes godt nok Rasmus var sød da han prøvede at trøste Dea.. det må sku være hårdt for dem begge.. men hold da op hvor så deres hjem fint ud, og børneværelset lignede et værelse.. det tager jeg sku hatten af for..

Anmeld

3. maj 2011

sne190810

quar20 skriver:

Hmm... har du læst de første to sætninger?

Der syntes jeg egentlig at jeg beskriver det meget godt

Iiih altså ..  My bad

haha du må skrive det med  MEGA stort, så selv en træt ammehjerne kan se det, næste gang!  

Anmeld

3. maj 2011

Tvillingemor80

merle2010 skriver:

har osse lige set det afsnit.. det rørte sku osse noget i mig... Dea Louise sagde jo osse at hun slet ikke havde lyst til at føde, fordi de bare ville tage barnet bagefter.. og der kunne jeg vildt godt følge hende.. jeg ville da gå evigt gravid, bare for at beholde barnet, om ikke andet så bare have barnet i maven.. det må da være forfærdeligt.. men efter hvad jeg har hørt, så havde de vidst Rosa et par dage efter mens de lå på sygehuset.. men seriøst, det må være hårdt... og så få det at vide dagen før man skal sættes igang.. suk man.. synes godt nok Rasmus var sød da han prøvede at trøste Dea.. det må sku være hårdt for dem begge.. men hold da op hvor så deres hjem fint ud, og børneværelset lignede et værelse.. det tager jeg sku hatten af for..

var der ikke en artikkel fra noget tid siden hvor der stod hun blev fjernet 4 timer efter fødslen ?

Anmeld

3. maj 2011

merle2010

amandamh skriver:

var der ikke en artikkel fra noget tid siden hvor der stod hun blev fjernet 4 timer efter fødslen ?

øhhh den har jeg ikke læst mente bare at de havde hende nogle dage.. der må da være nogle kloge hoveder herinde der ved det...

Anmeld

3. maj 2011

Tvillingemor80

merle2010 skriver:

øhhh den har jeg ikke læst mente bare at de havde hende nogle dage.. der må da være nogle kloge hoveder herinde der ved det...

ja men uanset hvad må det være frygteligt at nogen går med ens lillle baby

Anmeld

3. maj 2011

Tvillingemor80

20-årige Dea Louise Bergstrøm fik tvangsfjernet sin lille pige straks efter fødslen, da hun og kæresten Rasmus er erklæret uegnet som forældre.

- http://vip.tv2.dk/article.php/id-38128080:ung-mor-barnet-blev-tvangsfjernet.html

Anmeld

3. maj 2011

Anneiris

amandamh skriver:

Ja, det mener jeg også?
- 4-5 timer efter fødslen.

Fuck det gjorde ondt i mit hjerte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.