Min kæreste har fået sig en hund som han skal bruge til vagt hund. Men det viser sig at han desværre aldrig har boet eller været sammen med kvinder før han flyttede ind her. Han er en et årig han hund og vi fik ham i starten af ugen. Jeg har et problem, jeg hverken må røre ham, kigge på ham eller snakke til ham uden at han begynder og knurrer og gøre klar til angreb. Så nu er det så at jeg næsten er blevet bange for ham fordi jeg intet må, jeg ved slet, slet ikke hvad jeg skal gøre nu andet end se tiden an. Men er der nogen som kan komme med gode råd til mig så jeg nogen Lunde kan få et finere forhold til ham, ved selvfølgelig godt at det tager sin tid. Men for et hjælpe det lidt på vej. Har prøvet med gode godbidder i form af pølser men han vil slet ikke have det fra mig af. Håber i kan hjælpe mig med gode råd??? Ellers ender det med at han bliver en gård hund , og det ønsker jeg på mange punkter ikke at han bliver. Men man må sige at han lever op til forventningerne som vagt hund. Bare på de forkerte mennesker. Beklager hvis der er stavefejl, øver mig på min nye telefon
Anmeld