banaman89 Er indlagt :( opdatering 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Dot D

Sender de bedste tanker til den lille famile i denne svære tid

Og håber inderligt, at de kan hjælpe den lille fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

muzen

ej øv her gik jeg og håbede på godt nyt, men det er da godt nok rigtig slemt at læse hvad den lille familie er igennem.

de største knus til dem

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

Håber virkelig det bedste for den lille dreng... Det er godt nok en voldsom start han får på livet... Jeg ville aldrig kunne tilgive min mor og hendes kæreste hvis jeg stod i samme situation.... 

De bedste tanker herfra

Anmeld

4. maj 2011

An&Jo

Havde så meget håbet på en god opdatering.. sender en masse kram og tanker til den lille familie i denne svære tid.. Håber de kan finde ud af at støtte hinanden igennem det.. Kæmpe kram til dem, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det er, og håber lægerne finder en måde hvorpå de kan hjælpe den lille dreng.. Modtager de krisehjælp ovenpå det her??

Anmeld

4. maj 2011

Ryberg

åh gud nej da......

for at alt går godt...

Det er slet ikke til at bære!

Anmeld

4. maj 2011

twinboys

Pu-ha bliver helt skidt...

Sender en masse varme gode tanker til den lille familie...

Og  for at han snart får det meget bedre...

Majbritt

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Masser af tanker og håb om det bedste herfra 

Anmeld

4. maj 2011

Shibby

Anna har sgu haft det pænt hårdt.. Har lige luret hendes indlæg Sikke en familie og sikke et kaos. Jeg håber hun har nogen ved sig nu.. Stakkels kathrin,benjamin og anna..Sikke en møg situation at være i Hvilket syghus er hun på? Nogen der ved hvilket syghus hun skal overflyttes til og hvornår?

for Benjamin! Håber på en lysere fremtid

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Shibby skriver:

Anna har sgu haft det pænt hårdt.. Har lige luret hendes indlæg Sikke en familie og sikke et kaos. Jeg håber hun har nogen ved sig nu.. Stakkels kathrin,benjamin og anna..Sikke en møg situation at være i Hvilket syghus er hun på? Nogen der ved hvilket syghus hun skal overflyttes til og hvornår?

for Benjamin! Håber på en lysere fremtid

Helt ærligt ved ikke hvad sygehus hun er på og hvad for et hun skal flyttes over på spør ikke om de ting for hun er så ked af det og lytter bare kan ikke gøre så meget andet desværre da hun bor langt væk fra mig

Anmeld

4. maj 2011

sophiemy

Det er forfærdeligt! Der er ingen ord. Krydser alt hvad jeg kan for den lille familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.