Rød prik på næsen?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

slettet_7530

solhau skriver:

Nu har jeg de siden januar (!!) haft en rød prik på næsen, meget lignende en bums, men det er det nu nok ikke når den har været der så længe. Jeg skal tilstå at jeg én gang har kradset den ned i håb om at det ville få det til at blive et sår og hele op, men nej.

Stadig bare en skrigende rød prik!

Der er ingen forandring sket i den udseende størrelse eller noget i al den tid den har været der...

Undskyld de ucharmerende nærbilleder af min næse, men er der nogen der kan fortælle mig HVAD det er ? og allervigtigst HVORDAN/HVORNÅR går den væk ?

Var pænt ligeglad i starten, men nu går det mig altså på...

Ikke for at være lyseslukker, men kan du så se at komme afsted til lægen, har en veninde der lige har fået fjernet to af sådan nogle der og det var desværre hudkræft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Trollebaby

Albertesmor skriver:

Ikke for at være lyseslukker, men kan du så se at komme afsted til lægen, har en veninde der lige har fået fjernet to af sådan nogle der og det var desværre hudkræft

Har snakket med lægen, og får en tid på mandag
Så krydser fingre for at det blot er et sprængt blodkar

Anmeld

6. maj 2011

slettet_7530

solhau skriver:

Anmeld

15. august 2013

Michelle_smil

solhau skriver:

Hej.
ved godt det er år siden dette indlæg er blevet kommenteret, men da jeg selv har sådan en rød knop som du har/havde, er jeg nysgerrig omkring, hvordan det er gået din plet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.