hovedepine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvorofte har du hovedepine

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

933 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2008

moniquesmor

hvor ofte har du hovedepine..?
og hvad gør du ved det..?

jeg har næsten hovede pine 3gang om ugen og jeg drikker og er begyndt af spise sundt så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

A.

for tit på det sidste..men sådan er det når man driker for meget kaffe og for lidt vand..og når man bliver stresset så når jeg har hovedpine drikker jeg masser vand da det er jo mangel på væske næsten altid eller spisser jeg nogen piller

Anmeld

4. november 2008

SaNiNa

enden jeg begynd til kiro hvade jeg hovedpine hverdag nogle rigtig slemme nogle. i de dag her har jeg hovedpine af for lidt væsk, holder desværre ikke så meget i mig.

ellers har jeg vel hovedpine 1-2 gang om måneden

Sanne "som er 5 kg letter"

Anmeld

4. november 2008

MorCamilla

Jeg har ofte hovedepine, et par gange om ugen ca.. Det kommer efter for lang tid her ved skærmen, eller hvis jeg har set for meget tv.. Et par glas rigtig koldt vand hjælper ofte på det. men ind i mellem er jeg nød til at tage en hovedepine pille...

Har overvejet om jeg måske burde få mine øjne tjekket...

Anmeld

4. november 2008

fam.4xc

Også et par gange om ugen. forsøger at prøve at huske at få drikket....

Og er jeg i nærheden af røg eller varme lokaler går det først galt.

Anmeld

4. november 2008

Mathilde

Jeg har stemt aldrig...
Jeg kan da godt have lidt trykken i hovedet, men aldrig noget jeg tager smertestillende for og aldrig noget der forhindrer mig i at gøre hvad jeg plejer.
Ikke engang tømmermænd! Men jeg har til gengæld tit kvalme.

Anmeld

4. november 2008

bette

moniquesmor skriver:

hvor ofte har du hovedepine..?
og hvad gør du ved det..?

jeg har næsten hovede pine 3gang om ugen og jeg drikker og er begyndt af spise sundt så

det er faktisk et godt tegn.. når nu har lagt dine madvaner om og er begyndt at spise sundt og drikke en masse vand, betyder det bare at din krop er ved at rense sig selv ud.. og det er ikke altid lige sjovt i starten. men det skal nok blive meget bedre...

Anmeld

4. november 2008

H+S Skjolgborg.

tager mine piller(dolol) 4 gange om dagen mit er efter ulykke som 9 år i ryggen tre steder.. lænden.midten af ryggen og nakken...
Har også tit migræne så tager jeg en stik pille + to ioren eller parmol mod det udover..

Anmeld

4. november 2008

H+S Skjolgborg.

p,s MIt råd....husk godt med vand.
3 måltider 2 mellem måltider det kan afhjælpe lidt her

Anmeld

4. november 2008

Balderson

Jeg har altid så længe jeg kan huske lidt voldsom meget af kraftig migræne, men efter jeg blev gravid er det helt væk...

og det er heller ikke vendte tilbage efter fødslen...

Men jeg drikker ikke kaffe, indtager heller alkohol, prøver at formindske mit sodavands behov, undgår chokolade og bare gennerelt lade vær med at spise slik, is, chips og kager....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.