babysam Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.030 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

TinaPina

Ja ganske kort hvilken Babysam er størst og eller bedst i Odense?

Og er der andre babyforretninger jeg bør svinge forbi nu jeg er der?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

TinaPina

Slet ingen?

Anmeld

3. maj 2011

malliebooh

TinaPina skriver:

Slet ingen?

jeg kender kun den ved rosengårdscenteret?

Anmeld

3. maj 2011

TinaPina

MalleH skriver:

jeg kender kun den ved rosengårdscenteret?

Der er 2 på deres hjemmeside, derfor blev jeg nysgerrig efterhånden hvilken der var bedst

Måske der kun er den ene

Anmeld

3. maj 2011

malliebooh

TinaPina skriver:

Der er 2 på deres hjemmeside, derfor blev jeg nysgerrig efterhånden hvilken der var bedst

Måske der kun er den ene

aner det ikke, er ikke så kendt i odense endnu men kan godt lide den ved centeret.

Anmeld

3. maj 2011

maria_wlt

Der ligger en babysam inde og ude for Rosengårdcenteret. Den ude er størst. Ved siden af ligger Kære børn.. Oppe ved Bilka ligger Ønskebørn.. Aller bedste butik når du skal købe udstyr. Bedst service og hjælp

Anmeld

3. maj 2011

S.Maria

Der ligger en babysam inde i rosengårdcentret og en lige ved siden af. Så er der ønskebørn over tæt ved bilka.

Anmeld

3. maj 2011

Trine89

Der ligger to der ude af.. 

Der ligger en inde i centeret og så ligger den anden ude ved siden af, i en bygning for sig.

Jeg syntes den Som ligger i en bygning for sig, er mest overskuelig at finde rundt i. 

Udvalget er meget det samme i butikkerne. så ved ikke om jeg fortrækker den ene frem for den anden.. Skal man bare kigge selv skal man den den store (den som ligger for sig), men skal man have noget rådgivning skal man tage den som ligger i centeret. der syntes jeg de er bedre til at komme og hjælpe en..

Eller Ligger der også en Kære Børn lige ved siden at den stor babysam.  

Anmeld

3. maj 2011

TinaPina

Tusinde tak for hjælpen

Anmeld

3. maj 2011

Anne G

Vi har faktisk lige været i kære børn idag, og de er virkelig søde derude.. De var bare så søde og imødekommende, snakkede til vores børn osv. Det kan jeg rigtig godt lide at de gør  

Det er faktisk et stykke tid siden jeg har været i babysam, men jeg kan bedst lide den der ligger uden for Rosengårdscenteret.. Der ligger også en inde byen, hvis det er lettere for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.