Lukusfælden her til aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

TineA

.. Ser I det? Hvad synes I? Jeg kan godt lide at se det, men ham der er med i dag : OMG!!!  Jeg er i chok over at en 42årig "mand", kan have så lidt selvrespekt og jeg fatter ikke han finder sig i sin mor der står og siger "fy fy skamme sig" - HAN ER 42!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Simon's moar <3

W.. skriver:

.. Ser I det? Hvad synes I? Jeg kan godt lide at se det, men ham der er med i dag : OMG!!!  Jeg er i chok over at en 42årig "mand", kan have så lidt selvrespekt og jeg fatter ikke han finder sig i sin mor der står og siger "fy fy skamme sig" - HAN ER 42!!!

Ja, ser det..
Han er godt nok for mærkelig.. Og hvorfor er det liige at man vælger at fraproitere børnepengene og ta til koncert?!?!
Når man er 42, burde man sku ha bedre styr på sin økonomi!

Anmeld

3. maj 2011

eElak

FORTÆL lige om starten - glemte at have det på kanalen kl 20, så har lige slået over

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Så lige lidt og tænkte det samme - 42 og så står mor der ved siden af men nu har manden stjålen fjernbetjeningen og ser hvad bruden ikke ved

Anmeld

3. maj 2011

TineA

bullerbassen skriver:

Så lige lidt og tænkte det samme - 42 og så står mor der ved siden af men nu har manden stjålen fjernbetjeningen og ser hvad bruden ikke ved

Ahahaha, hvor mandigt Ja, han er da lidt til grin - altså ikke din mand

Anmeld

3. maj 2011

TineA

Simon's moar <3 skriver:

Ja, ser det..
Han er godt nok for mærkelig.. Og hvorfor er det liige at man vælger at fraproitere børnepengene og ta til koncert?!?!
Når man er 42, burde man sku ha bedre styr på sin økonomi!

Det er virkeligt fladt! Jeg var blevet stiktosset hvis jeg var x-konen. Stakkels hende og barn!

Anmeld

3. maj 2011

TineA

KaLee skriver:

FORTÆL lige om starten - glemte at have det på kanalen kl 20, så har lige slået over

Hm, han fortalte bare at han ikke kunne betale sine regnigner, heri også børnebidraget, så han lod bare være. Samtidig har har PH lamper, jakkesæt (8stk!!) og går til koncerter og festivaler - men betaler ikke til sit barn

Anmeld

3. maj 2011

TineA

KaLee skriver:

Når ja, og så æder han for 1000 kr smørrebrød om måneden, fordi han ikke gider laver madpakke..

Anmeld

3. maj 2011

TineA

Ej nu stopper hun!! "Kom Klaus - Mor har noget du skal se" Sådan taler man da ikke til sin 42 årige søn!!!!

Anmeld

3. maj 2011

L.J.L

W.. skriver:

Ej nu stopper hun!! "Kom Klaus - Mor har noget du skal se" Sådan taler man da ikke til sin 42 årige søn!!!!

Hun har vidst ikke helt opdaget at hendes søn er blevet "voksen" , klamt klamt klamt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.