Har i hørt denne? (osama bin laden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.745 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

lukasmor

Thi hi Den er meget god ;-))

Den amerikanske efterretningstjeneste meddeler, at man har pågrebet nogle af Osama Bin Ladens slægtninge. De personer som sidder i sikker forvaring er: Osamas mor Marme Laden, og de 2 brødre Choko Laden og Remou Laden. Lørdag aften pågreb man også hans søster Pina Co Laden og fætteren Bal Laden.
De efterlyser også hans kusine Sal Laden og hans senile farfar Hvor Fan Var Det Nu Jeg Laden !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Tina&Laura

Lukasmor skriver:

Thi hi Den er meget god ;-))

Den amerikanske efterretningstjeneste meddeler, at man har pågrebet nogle af Osama Bin Ladens slægtninge. De personer som sidder i sikker forvaring er: Osamas mor Marme Laden, og de 2 brødre Choko Laden og Remou Laden. Lørdag aften pågreb man også hans søster Pina Co Laden og fætteren Bal Laden.
De efterlyser også hans kusine Sal Laden og hans senile farfar Hvor Fan Var Det Nu Jeg Laden !

HAHAHA,  ..

Anmeld

3. maj 2011

Na-Wi

lol ja har godt set den på fb ..

Anmeld

3. maj 2011

DLM

hehe

Anmeld

3. maj 2011

eElak

Den er gaaaaaammel... ;-)

Men som altid har de sat Farve Laden i skammekrogen og glemt Over F. Laden

Anmeld

3. maj 2011

Nynne88

haha den er fin

Anmeld

3. maj 2011

sne190810

Hehe, jeg har lige spottet denne også ..

Bin Laden's død er et chock for os alle, udtaler Osama's mor, Mama- Laden. De to brødre Remou- Laden og Choko- Laden er meget kede af det. Og søsteren Rou-Laden er helt nede. Ja, selv deres kæledyr undo-Laden er ude af den ... Hvor er det sørgeligt

Anmeld

3. maj 2011

twinny

hehehehhe....

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

KaLee skriver:

Den er gaaaaaammel... ;-)

Men som altid har de sat Farve Laden i skammekrogen og glemt Over F. Laden

Ja den har været fremme før men den bliver aldrig dårlig og nu passede det at tage den op igen

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

sne190810 skriver:

Hehe, jeg har lige spottet denne også ..

Bin Laden's død er et chock for os alle, udtaler Osama's mor, Mama- Laden. De to brødre Remou- Laden og Choko- Laden er meget kede af det. Og søsteren Rou-Laden er helt nede. Ja, selv deres kæledyr undo-Laden er ude af den ... Hvor er det sørgeligt

Haha! God tilføjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.