Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg spurgte da jeg var til NF og scannerdamen sagde det ik havde noget på sig.
Hun havde oz testet det på sine egne børn og der var det ik korrekt.
Der er et eller andet om det, kan bare ikke huske hvad "slaget" skal være, men derfor mente jeg at mine to første var drenge...
Anonym skriver: Som overskriften siger.Jeg syns nemlig jeg har hørt et sted at pigehjerter slår flere slag i minuttet end drengehjerter når de er inde i maven. Er det rigtig? Og hvor kan jeg se nogle tal henne med hvor mange slag i minuttet det slår?
Som overskriften siger.Jeg syns nemlig jeg har hørt et sted at pigehjerter slår flere slag i minuttet end drengehjerter når de er inde i maven. Er det rigtig? Og hvor kan jeg se nogle tal henne med hvor mange slag i minuttet det slår?
Det sagde min jordemoder at det gjorde og min piges hjerte slog også hurtigere.
teorien er 160 slag i minuttet for piger og 140 for drenge.
har googlet det.
min baby havde et hjerteslag på gennemsnitligt 140 og det var en pige. så tror bare det er ammestue snak
Ved ik om det er ammestuesnak... Men jeg var til en ekstra undersøgelse under graviditeten og fik kørt en strimmel. Uden at have set i mine papirer eller noget kunne hun høre på hjerteslaget at jeg ventede en dreng (og det havde MD scanningen tidligere fortalt mig!!) Så jeg tror der er lidt om snakken..
Snuske1985 skriver: Ved ik om det er ammestuesnak... Men jeg var til en ekstra undersøgelse under graviditeten og fik kørt en strimmel. Uden at have set i mine papirer eller noget kunne hun høre på hjerteslaget at jeg ventede en dreng (og det havde MD scanningen tidligere fortalt mig!!) Så jeg tror der er lidt om snakken..
Altså, hun havde jo 50% chance for at ramme rigtigt Jeg har ventet to drenge og deres hjerteslag har altid ligget på 160, så det passer ikke her.
Mortiltodrenge skriver: Altså, hun havde jo 50% chance for at ramme rigtigt Jeg har ventet to drenge og deres hjerteslag har altid ligget på 160, så det passer ikke her.
Hihi det er os rigtigt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128