Slår pigehjerter hurtigere end drengehjerter inde i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften siger.

Jeg syns nemlig jeg har hørt et sted at pigehjerter slår flere slag i minuttet end drengehjerter når de er inde i maven. Er det rigtig? Og hvor kan jeg se nogle tal henne med hvor mange slag i minuttet det slår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

svanen73

Jeg spurgte da jeg var til NF og scannerdamen sagde det ik havde noget på sig.

Hun havde oz testet det på sine egne børn og der var det ik korrekt.

Anmeld

3. maj 2011

Corn

Der er et eller andet om det, kan bare ikke huske hvad "slaget" skal være, men derfor mente jeg at mine to første var drenge...

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

Jeg syns nemlig jeg har hørt et sted at pigehjerter slår flere slag i minuttet end drengehjerter når de er inde i maven. Er det rigtig? Og hvor kan jeg se nogle tal henne med hvor mange slag i minuttet det slår?

Mener at et pige hjerter slår over 150 og drenge under 150

Anmeld

3. maj 2011

Maise

Det sagde min jordemoder at det gjorde og min piges hjerte slog også hurtigere.

teorien er 160 slag i minuttet for piger og 140 for drenge.

har googlet det.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Okay tusind tak for svar

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

min baby havde et hjerteslag på gennemsnitligt 140 og det var en pige. så tror bare det er ammestue snak

Anmeld

3. maj 2011

Snuske1985

Ved ik om det er ammestuesnak... Men jeg var til en ekstra undersøgelse under graviditeten og fik kørt en strimmel. Uden at have set i mine papirer eller noget kunne hun høre på hjerteslaget at jeg ventede en dreng (og det havde MD scanningen tidligere fortalt mig!!) Så jeg tror der er lidt om snakken..

Anmeld

3. maj 2011

Mortiltodrenge

Snuske1985 skriver:

Ved ik om det er ammestuesnak... Men jeg var til en ekstra undersøgelse under graviditeten og fik kørt en strimmel. Uden at have set i mine papirer eller noget kunne hun høre på hjerteslaget at jeg ventede en dreng (og det havde MD scanningen tidligere fortalt mig!!) Så jeg tror der er lidt om snakken..

Altså, hun havde jo 50% chance for at ramme rigtigt Jeg har ventet to drenge og deres hjerteslag har altid ligget på 160, så det passer ikke her.

Anmeld

3. maj 2011

Snuske1985

Mortiltodrenge skriver:

Altså, hun havde jo 50% chance for at ramme rigtigt Jeg har ventet to drenge og deres hjerteslag har altid ligget på 160, så det passer ikke her.

Hihi det er os rigtigt...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.