kan det være allergi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja spørg fordi mange efterhånden har spurgt mig.

min datter døjer rigtig meget med snot, hosten og øjnbetændelse og det er mest her om foråret og efteråret den er helt slem.

vi har flere gange været ved læge med hende hvor de siger hun bare er forkølet, men de lytter jo også kun på hende og ser hende i halsen og ørene. kan de se allergi på den måde også? eller skal jeg tage til læge og høre dem ad om hun er allergisk over for et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Tina&Laura

Astasmor skriver:

ja spørg fordi mange efterhånden har spurgt mig.

min datter døjer rigtig meget med snot, hosten og øjnbetændelse og det er mest her om foråret og efteråret den er helt slem.

vi har flere gange været ved læge med hende hvor de siger hun bare er forkølet, men de lytter jo også kun på hende og ser hende i halsen og ørene. kan de se allergi på den måde også? eller skal jeg tage til læge og høre dem ad om hun er allergisk over for et eller andet.

Tror du skal ringe til lægen og få en tid, så de kan se om hun har allergi.
Ved ikke med små børn, men med os voksne kan de ikke se det ved at lytte og se i halsen.

.. 

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

Tina&Daniel skriver:

Tror du skal ringe til lægen og få en tid, så de kan se om hun har allergi.
Ved ikke med små børn, men med os voksne kan de ikke se det ved at lytte og se i halsen.

.. 

det var det jeg tænkte. men så må jeg lige ringe imorgen. også bare vi har astma i min familie nemlig. og når hun netop er så snottet og hoster så meget og døjer med øjnbetændelse så tænker man altså lidt allergi jo.

Anmeld

3. maj 2011

Tina&Laura

Astasmor skriver:

det var det jeg tænkte. men så må jeg lige ringe imorgen. også bare vi har astma i min familie nemlig. og når hun netop er så snottet og hoster så meget og døjer med øjnbetændelse så tænker man altså lidt allergi jo.

Det kunne godt lyde som allergi ja.
Det kunne i hvertfald være rart at få det undersøgt. 

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

Tina&Daniel skriver:

Det kunne godt lyde som allergi ja.
Det kunne i hvertfald være rart at få det undersøgt. 

ja nemlig. også bare så vi kan få hende i behandling jo

Anmeld

3. maj 2011

Tina&Laura

Astasmor skriver:

ja nemlig. også bare så vi kan få hende i behandling jo

Netop.
Allergi er noget skidt - selvom man ikke rigtig har det skidt, så er man sløv.
Ved det fra min kæreste. De mener han har allergi i øjnene, så han har nedsat syn på højre øje nu - fordi de ikke har fattet at behandle ham. De ved stadig ikke om det er allergi, eller om det er noget andet. 

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

Tina&Daniel skriver:

Netop.
Allergi er noget skidt - selvom man ikke rigtig har det skidt, så er man sløv.
Ved det fra min kæreste. De mener han har allergi i øjnene, så han har nedsat syn på højre øje nu - fordi de ikke har fattet at behandle ham. De ved stadig ikke om det er allergi, eller om det er noget andet. 

okay.
ja det vil da være hvis de så kan finde ud af hvad der er galt med ham

Anmeld

3. maj 2011

Tulle28

Det kunne godt lyde som allergi. I det nyeste nummer af "Vi forældre" er der en stor artikel om allergi - måske du kunne blive lidt klogere af at læse den? Og så ellers bare afsted til lægen!

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

Tulle28 skriver:

Det kunne godt lyde som allergi. I det nyeste nummer af "Vi forældre" er der en stor artikel om allergi - måske du kunne blive lidt klogere af at læse den? Og så ellers bare afsted til lægen!

kan se om jeg kan finde det nummer. det er nemlig ikk et blad jeg har eller læser normalt.
regner også med at få snakket med lægen for der skal jo gøres noget ved det hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.