Leander seng til salg, giv et bud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.715 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

rikke b

Vi har en Leander seng til salg... Den står fin og næsten som ny, meget lidt brugt...Den er lys bøg. Leander sengen kan bruges til baby og bygges større, så den kan bruges op til barnet er 6-8-år... Giv et bud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

mrsminimus

hvor meget havde du tænkt dig at skulle have for den???

Anmeld

16. maj 2011

baby012

Billed ? 

og mindste pris ?  

Anmeld

17. maj 2011

rikke b

Jeg vil rigtig gerne have mindst 3000 for den billede må du lige vente med, da jeg ikke lige ved hvordan... Men den er brugt meget få gange, og den ser ud som ny..

Anmeld

24. maj 2011

ambusen

Hvis den er så fin som du siger er interesseret. Hvor i landet står den? Hvad farve er den? Hvad følger med - madras m.v.?

Anmeld

27. maj 2011

rikke b

ambusen skriver:

Hvis den er så fin som du siger er interesseret. Hvor i landet står den? Hvad farve er den? Hvad følger med - madras m.v.?

Hej, den er fin. Den har farven white wash, meget neutral. Der følger madras med.

Den står i Odense, hvor bor du hen???

Det er ikke hver dag jeg er herinde, men du mår gerne skrive til mig herind, eller sende en sms 28140834 

Kh Rikke

Anmeld

28. maj 2011

mrsminimus

er 3000 din minste pris???

Anmeld

29. maj 2011

rikke b

Ja, 3000 kr. mindste prisen...

Anmeld

29. maj 2011

rikke b

gravid20 skriver:

Billed ? 

og mindste pris ?  

Ja, 3000 kr. er mindste prisen... Hvis du vil have flere oplysninger så send en sms... Jeg har nogen henvendelser, men det betyder jo ikke at jeg får den solgt...

Anmeld

29. maj 2011

rikke b

mrsminimus skriver:

er 3000 din minste pris???

Ja, 3000 kr er mindste prisen. Du må meget gerne sende en sms hvis du vil vide noget mere... 28140834... Den er ikke solgt endnu, men har henvendelser, men det betyder jo ikke at den bliver solgt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.