Baby og salt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Lunae

Lige et hurtigt spørgsmål! Jeg ved at man ikke anbefaler at babys mad er saltet, men Camille er ved at være dødtræt af grøntsagsmos med kødboller og er meget interesseret i vores mad!

Idag gav jeg hende så lidt af vores kødsovs på grøntsagsmosen og jeg skal ellers love jer for at det hele gled ned - efterfølgende fik hun en portion pasta kødsovs, fordi hun stadig var helt vild

Hvad gør i andre?

Må hun godt få vores mad selvom det er saltet?

Hun er knap 8 mdr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Skouboe

Vores har fået vores mad fra 6 måneder.. Vi har naturligvis tilpasset konsistensen til hvad de kunne klare, men ellers er det det samme de har fået.

Anmeld

3. maj 2011

Lunae

Skouboe skriver:

Vores har fået vores mad fra 6 måneder.. Vi har naturligvis tilpasset konsistensen til hvad de kunne klare, men ellers er det det samme de har fået.

Har i så puttet mindre salt i maden eller hvad?

Anmeld

3. maj 2011

Miss T

Ja, bare ikke overdrevet forbrug.

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

min SPer sagde til mig at man godt måtte lave mad som man plejede med salt i vandet til pasta og katofler og sådan nogen ting det skete der ikke noget ved og eller ikke i sovs hvis der skal det i. det er bare der ikke kommer ekstra salt oven på maden når maden er færdig lavet og klar til servering. håber du forstår

Anmeld

3. maj 2011

liwsmor

Lunae skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål! Jeg ved at man ikke anbefaler at babys mad er saltet, men Camille er ved at være dødtræt af grøntsagsmos med kødboller og er meget interesseret i vores mad!

Idag gav jeg hende så lidt af vores kødsovs på grøntsagsmosen og jeg skal ellers love jer for at det hele gled ned - efterfølgende fik hun en portion pasta kødsovs, fordi hun stadig var helt vild

Hvad gør i andre?

Må hun godt få vores mad selvom det er saltet?

Hun er knap 8 mdr!

vores  pige fået vores mad siden hun 6 måneder, og vi taget mindre salt i og hvis man ville have mere salt måtte man selv tag det på ... 

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

albert fåe hvad jeg spiser(; sovs på sine kartofler, kød osv. self er det ik stærkt eller noget bare ganske alm mad(; det har han fået siden han var 6 mdr og han er 8 mdr nu

Anmeld

3. maj 2011

Tvillingemor80

Rigtig tit så laver jeg bare maden uden salt og salter det så inde ved bordet Altså til os voksne .. eller tage en portion fra ude ved køkken bordet og salter resten af maden ..

Anmeld

3. maj 2011

Melbek

Sarah har også fået vores mad siden 6 måneder. (hun begyndte på grød 4 måneder) Hun gider ikke mad uden smag, så hvis vi laver kartofler kun til hende, putter jeg lidt krydderi i, istedet for salt. (ikke krydderiblandinger, da der oftes også er salt i) Ellers får hun vores mad, som er tilsat lidt salt, men ikke efter saltet

Anmeld

3. maj 2011

AnnePedersen

det samme gælder her. Naja har også fået af vores siden hun var omkring de 6 måneder. jeg hælder bare ikke så meget salt i. min sp siger at alt kydderi er godt med måde men at det er saltet man skal passe på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.