Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muffi<3 skriver: Nææ tillykke nu starter det virkelige liv som familie , nyd det
Nææ tillykke nu starter det virkelige liv som familie , nyd det
vi venter lige lidt med livet som familie , far er ikke hjemme i 14dage .. så bette fis må nøjes med mor , selvom mor synes det er lidt hårdt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: vi venter lige lidt med livet som familie , far er ikke hjemme i 14dage .. så bette fis må nøjes med mor , selvom mor synes det er lidt hårdt
årh 14 dage er sgu længe , øvs , hva arbejder han da med om jeg må spørge ??
Babyklar skriver: godaften damer - Storm var til kontrol igen idag, vi var i søndags hvor han havde taget 108g på, og idag havde han så taget 73g på .. så vi blev udskreven vi var også til høre testen (klades noget andet) og den var også helt fint ville bare lige dele min gode nyhed med jer
godaften damer
- Storm var til kontrol igen idag, vi var i søndags hvor han havde taget 108g på, og idag havde han så taget 73g på .. så vi blev udskreven
vi var også til høre testen (klades noget andet) og den var også helt fint
ville bare lige dele min gode nyhed med jer
Weee tillykke med hjemkomsten..hvor er det dejligt.Og held og lykke med dagligdagen.KærligstSussie
velkommen hjem igen
Hvor meget vejer Storm så nu? Og hvad vejede han ved fødslen? Det var dig der fødte før tid, ik?
Muffi<3 skriver: årh 14 dage er sgu længe , øvs , hva arbejder han da med om jeg må spørge ??
han er i militæret og skal udsendes den 31juli..
Carina1977 skriver: velkommen hjem igen Hvor meget vejer Storm så nu? Og hvad vejede han ved fødslen? Det var dig der fødte før tid, ik?
Jo det var mig .. han vejet ved fødselsen 2208g og tabt så 200g ret hurtigt.. men nu vejer han 2374 ..
Babyklar skriver: Jo det var mig .. han vejet ved fødselsen 2208g og tabt så 200g ret hurtigt.. men nu vejer han 2374 ..
Så har han da heldigvis taget på Det må være dejligt at være kommet hjem igen....også selvom du for en periode står alene med det.
Babyklar skriver: han er i militæret og skal udsendes den 31juli..
puha det jeg ked af ..
Ååååh, det er så dejligt at komme hjem! Håber du kan nyde det, selvom du er alene.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128