Imorgen kl 12...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Majeha

Nenus skriver:

Tror bare jeg er for paranoid, de sidste 5 år har jeg fået angstanfald under det

Hvad gjorde du før det? Der lød den hver onsdag?

Men kan godt lidt følge dig. Da jeg var barn holdte nogle af os unger i fritteren konkurrence i, om man kunne holde vejret fra den startede til den sluttede. Det var nærmest ugens højdepunkt.. Men jo ældre jeg blev og begyndte at forstå betydningen af sirenen, jo mere skræmte den mig. Og kan generelt ikke lide høje lyde/toner, så holder mig bare for ørerne, hvis jeg er ude, eller synes det bliver for ubehageligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Nenus

Majeha skriver:

Hvad gjorde du før det? Der lød den hver onsdag?

Men kan godt lidt følge dig. Da jeg var barn holdte nogle af os unger i fritteren konkurrence i, om man kunne holde vejret fra den startede til den sluttede. Det var nærmest ugens højdepunkt.. Men jo ældre jeg blev og begyndte at forstå betydningen af sirenen, jo mere skræmte den mig. Og kan generelt ikke lide høje lyde/toner, så holder mig bare for ørerne, hvis jeg er ude, eller synes det bliver for ubehageligt.

Jeg kan ikke lige huske da den lød hver onsdag, da jeg altså er fra 92 og det sluttede i 94

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Tag et smut ud på landet, så kan du ikke høre dem

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

Jeg er skam ikke bange. Men jeg synes det er ubehageligt og giver en klump i halsen - fordi jeg tænker på hvad der har været sket i DK tidligere, og fordi jeg tænker på hvorfor vi har de sirener. Synes det er hamrende ubehageligt, at vi er tvunget til at have dem.

Anmeld

4. maj 2011

Corn

Her hvor jeg bor, er der ingenting der siger noget... 

Anmeld

4. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Nenus skriver:

Er jeg den eneste der er angst for imorgen kl 12?

Nej jeg er ikke bange for den, men jeg er TRÆT af den. Under det meste af min barndom blev den skide sirene testet hver onsdag kl 12, og jeg boede i den bygning hvor sirenen sad på taget Så jeg er taknemlig for kun at høre den én gang om året nu

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

Tja , den der ting der siger sirenen er lige ved siden af mig , og det er lidt træls for Oscar sover kl. 12  ..

Men ellers , har da tænkt over det , men jeg er ikke hunderæd for den .. Men jeg ville nok ha fået et chok hvis min kæreste ikke havde husket mig på det .. 

Anmeld

4. maj 2011

*Sofie*

Jeg synes det er en uhyggelig lyd...men så heller ikk mer end det.
Jeg er lidt spændt på hvor højt det lyder her hvor vi bor nu...og om Malou ka sove for larmen

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

Jeanne skriver:

Nej jeg er ikke bange for den, men jeg er TRÆT af den. Under det meste af min barndom blev den skide sirene testet hver onsdag kl 12, og jeg boede i den bygning hvor sirenen sad på taget Så jeg er taknemlig for kun at høre den én gang om året nu

Scheisse mand hvor enerverende!!!

Anmeld

5. maj 2011

Majeha

Nenus skriver:

Jeg kan ikke lige huske da den lød hver onsdag, da jeg altså er fra 92 og det sluttede i 94

Arh damn, der blev jeg lige mindet om, jeg er gammel Men tænk det er så lang tid siden. puha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.