Akupunktur imod kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.414 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Miss P

Hej piger.

Jeg er en af de heldige.. Host host.. Som har kvalme 24-7.

Er der nogle der har prøvet at få akupunktur ved jeres læge?

Jeg fik to nåle i håndleddende forleden, men mæsker ingen forskel. & skal have det gjort igen torsdag.

Er der nogle der har prøvet dette, og virkede det imod kvalmen?

& så lige en ting mere..

Er jeg den eneste der har lyst til at ligge mig til at sove, så snart jeg kommer hjem fra arbejde?

Knus Miss Misho

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Hertzum77

Miss Misho skriver:

Hej piger.

Jeg fik to nåle i håndleddende forleden, men mæsker ingen forskel. & skal have det gjort igen torsdag.

& så lige en ting mere..

Er jeg den eneste der har lyst til at ligge mig til at sove, så snart jeg kommer hjem fra arbejde?

Knus Miss Misho

Jeg fik akupuntur ved Emma pigen. jeg fik også nåle i håndleddet, men synes heller ikke det hjalp på mig 

Denne gang, har jeg også kvalme hele tiden og tror jeg vil prøve igen, håber det kan hjælpe lidt den her gang 

Anmeld

3. maj 2011

TroldeMor<3

Miss Misho skriver:

Hej piger.

& så lige en ting mere..

Knus Miss Misho

Jeg har ikke fået det mod kvalme, men imod rygning 

Der skete heller ikke den store forskel som man håber på, men folk skal behandles forskelligt, så det er bare om at sige det til dem.. Jeg fik flere og flere nåle i for hver behandling, for at sikre det bedste resultat - og nu går det faktisk rigtig godt

Hehe - det med at sove.. JOOOO !  Jeg kan sove hele tiden hehe - men det bliver mindre og mindre jo længere hen jeg kommer

Anmeld

3. maj 2011

Kofoed.

Jeg fik på sygehuset fra uge 14 til 18, det tog toppen, men havde stadig kvalme alligevel, kunne dog overskue tingene.

Jeg fik rigtig mange nåle; 2 i hver fod, en under hvert knæ, 3 mellem brystet, en på hver kraveben, en i toppen af hovedet og en på hver underarm, så det må blive 14 nåle og fik så en sat fast i øret, så den skulle jeg nuller, når kvalmen blev for slem.

Anmeld

3. maj 2011

Mikkel's mor <3

jeg får nåle i ved en akupuntør, over det meste af kroppen, grundet mingræne, og under graviditet var det også imod kvalme og bækkenløsning.. ved mig gav det bonus efter første gang

Anmeld

3. maj 2011

Filippa & Liva

jeg havde slem kvalme fra uge 5 til nu og prøvede adskillige gange med akupunktur men uden held.. 

Anmeld

3. maj 2011

JustMe

Jeg fik på sygehuset fra uge 14 til 18, det tog toppen, men havde stadig kvalme alligevel, kunne dog overskue tingene.

Jeg fik rigtig mange nåle; 2 i hver fod, en under hvert knæ, 3 mellem brystet, en på hver kraveben, en i toppen af hovedet og en på hver underarm, så det må blive 14 nåle og fik så en sat fast i øret, så den skulle jeg nuller, når kvalmen blev for slem.

Nogenlunde det samme her, og det var også på hospitalet. Der var det bare 1 på hver fod, 1 på hvert knæ, 1 i solar plexus, 1 i hvert nøgleben/kraveben, 1 i hvert håndled og 2 i hovedbunden. Dvs. 11 nåle i alt....og jeg fik også langtidsnåle i ørerne.

Det fjernede ikke kvalmen, men gjorde en stor forskel. Fra at kaste konstant op, blev antallet reduceret og jeg kunne være vågen mere end 1½ time ad gangen uden at dratte omkuld af udmattelse.

Anmeld

3. maj 2011

december-babyen

Åååh hvor jeg kender til den lede kvalme  Jeg starter morgenen med at kaste op, er så virkelig dårlig resten af dagen og vil bare sove konstant.

Startede med akupunktur igår hos min læge og fik en nål i hovedbunden, 1 nål i hvert håndled og 1 nål i hver fod.

Det har endnu ikke haft nogen virkning men har ellers meget stor tiltro til det da jeg fik det under min første graviditet på OUH da jeg blev indlagt fordi jeg havde tabt mig for meget og var dehydreret. Dengang hjalp det efter en 3-4 gange.

Jeg er nu ca 6+2 og kan slet ikke overskue hverdagen når jeg har det sådan her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.