Boligportal hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

MissGeoh

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

malliebooh

MissGeoh skriver:

Nogen der kan hjælpe med nummer og e-mail på denne? 

http://www.boligportal.dk/lejebolig/2_v%C3%A6relses_lejlighed_Fredericia_904107.html

det ser ret meget ud som om du er nød til at købe dig adgang til at se det.

Anmeld

3. maj 2011

MissGeoh

MalleH skriver:

det ser ret meget ud som om du er nød til at købe dig adgang til at se det.

Ja, men tænkte måske der var en der kunne hjælpe mig med at finde nummer og mail.

Anmeld

4. maj 2011

MissGeoh

Slet ingen der kan hjælpe mig med at finde nummer til denne?

Anmeld

4. maj 2011

MissGeoh

4. maj 2011

Aagaard

MissGeoh skriver:

De 300,- er givet godt ud. Vi fik noget i løbet af 14 dage. men det er ved at være længe siden, så har ikke adgang mere, sorry

Anmeld

4. maj 2011

MissGeoh

Aagaard skriver:

De 300,- er givet godt ud. Vi fik noget i løbet af 14 dage. men det er ved at være længe siden, så har ikke adgang mere, sorry

Jeg vil bare ikke give 350 kr for jeg så måske for en lejlighed.. Det er mere der problemet ligger.. 

Jeg får jo ikke andet ud af det end at kunne se tlf numre.. Der kommer ikke flere lejligheder jo.. 

Anmeld

4. maj 2011

Aagaard

MissGeoh skriver:

Jeg vil bare ikke give 350 kr for jeg så måske for en lejlighed.. Det er mere der problemet ligger.. 

Jeg får jo ikke andet ud af det end at kunne se tlf numre.. Der kommer ikke flere lejligheder jo.. 

Nej, ikke flere lejligheder. MEN Du har større chance for at blive den der får lejligheden hvis du har snakket med dem som har den og evt. været og se den, tit får man den på at udlejer syntes at man virker som en go lejer.

Anmeld

4. maj 2011

MissGeoh

Aagaard skriver:

Nej, ikke flere lejligheder. MEN Du har større chance for at blive den der får lejligheden hvis du har snakket med dem som har den og evt. været og se den, tit får man den på at udlejer syntes at man virker som en go lejer.

Ja det er nok rigtig nok.. Men har lånt en kode til et andet sted, hvor samme lejlighed er, så det var heldigt..

Anmeld

4. maj 2011

Aagaard

MissGeoh skriver:

Ja det er nok rigtig nok.. Men har lånt en kode til et andet sted, hvor samme lejlighed er, så det var heldigt..

Ok, held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.