3. trimester og ondt bagi (mindre romantisk emne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Her sidst i graviditeten har jeg haft en del ondt bag i, lige ved endetarmsåbningen og rundt om, det er som om der er kommet bumser, men ka ik se noget...

Er det normalt?

Har hørt mange gravide kan have problemer med hæmorider, men synes ikke det er sådan det føles.

Ud over det, er det som om det at det er "sværre" at holde sig ren bagi, hvilket jeg aldrig har prøvet før.

Håber nogen kan fortælle lidt om hvad der er eller evt. ved noget om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg har efter min fødsel for 10 år siden haft problemer med kløe og svien...

Der er nogle hudflabber hvilke kan gøre rigtigt ondt og være rigtig modbydeligt.. De er små men jeg synes at du skal prøve at spørge din læge og få noget creme for det hjælper

Ellers prøv med noget zink salve...

Anmeld

3. maj 2011

anjamichell@gmail.com

Der er nogle hudflabber hvilke kan gøre rigtigt ondt og være rigtig modbydeligt.. De er små men jeg synes at du skal prøve at spørge din læge og få noget creme for det hjælper

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Jeg har smurgt det med Bepanthol (Dexpantenol salve) og det har hjulpet ekstremt, det virker bare så mystisk at det lige pludselig er kommet ud i det blå.

kunne være der jo var andre der havde prøvet noget lignene, eller har hørt om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.