Nedsat syn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Manakauapo

Hvor er det bare træls. Jeg har siden oktober gået rundt med stærk hovedpine hver eneste dag, samt haft problemer med at fokusere. Så var en tur ved øjenlægen lige sidst i marts, hvor jeg så fik en ny tid til i dag, hvor jeg skulle have dryppet øjne med et pupiludvidende medikament for at afsløre om, der var noget skjult langsynethed.

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg har brugt briller fra jeg var ca.10 til jeg var 13, og der brugte jeg +1,0 på begge øjne. Og så i de sidste tre år har jeg ikke brugt briller overhovedet. Men så startede min problemer igen.

Øjenlægens dom i dag var også ret klar! Briller igen!!  Men er gået fra +1,0 i styrke på begge øjne til -1,25 på venstre øje og +0,55 på højre øjne.

Nå, men nu håber jeg da bare at det hjælper at få nogle briller.

Ville ikke så meget udover lige at kommer ud med mine frustationer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Manakauapo

Men fik da købt de fedeste par briller nu.. Kan næsten ikke vente de 10 dage på at få dem..

Anmeld

3. maj 2011

DLM

Det er bare surt når man er vandt til at gå uden. Men det er da dejligt du har fundet nogle fede briller

Anmeld

3. maj 2011

Manakauapo

DLM skriver:

Det er bare surt når man er vandt til at gå uden. Men det er da dejligt du har fundet nogle fede briller

Det er så surt.. Men er glad for at der trods alt findes nogle fede briller.. Kan huske jeg hadede de gamle, fordi jeg bare ikke kunne lide dem og blev tvunget til at gå med dem..

Men nu fik jeg da to par briller for kun 1000 kr :O Et som jeg godt kunne lide og et par, som både min far og jeg kunne lide. Så er den vist på plads..

Anmeld

5. maj 2011

Dinna88

uh, du ser jo ikke en gang særlig dårligt, vær glad for det!! Jeg bruger -3, en fra min klasse siger at hun bruger -10 - hun er sgu da nærmest blind!

Jeg har det som om jeg lige har fået briller, er begyndt at bruge dem hver dag, fordi min linser ikke er gode for min øjne, fordi de er de billigste man kan få.

Så kan vi være brilleaber sammen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.