Gør det selv-tarmskylning-sæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Nogen der har erfarringer med det? Jeg har været på colonic clinic-og behandlingen var virkelig dårlig. Jeg kom til den konklusion at jeg sikkert kunne gøre det bedre selv. Nu har jeg invisteret 116 kr i det her sæt fra netspiren.dk. Jeg vil afprøve det i morgen.

Erfarringer med brug af gør det selv sættet søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

oooooop!

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Nogen der har erfarringer med det? Jeg har været på colonic clinic-og behandlingen var virkelig dårlig. Jeg kom til den konklusion at jeg sikkert kunne gøre det bedre selv. Nu har jeg invisteret 116 kr i det her sæt fra netspiren.dk. Jeg vil afprøve det i morgen.

nope men god fornøjelse...

Anmeld

3. maj 2011

Tvillingemor80

ingen erfaring her - men held og lykke med det projekt

Anmeld

3. maj 2011

modesty

Jeg har prøvet klyx fra apoteket i forbindelse med en operation. Fik min kæreste til at sprøjte det op, hahah! Det er super nemt :-)

Dette står i indlægssedlen:

Graviditet:

Rektalvæsken kan anvendes til gravide, men på grund af risiko for øget uterustonus bør andre midler foretrækkes. Kan anvendes i forbindelse med fødsel.

Ved ikke om det er gældende for alle lavementer eller kun klyx, men du skal nok lige tjekke op på det hvis du ikke allerede har gjort det.

Anmeld

4. maj 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nop og lægerne fraråder det , det er farligt også på klinik , hvorfor er det at man pludselig syntes at ens tarme skal skylles ??

Man kan lave hul på tarmen og så er man ilde stedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.