Frisk presset citronsaft til 7,5 måned gammel baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.906 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Swerg

Elias ELSKER citron !!

Må man mon presse et lille glas til ham som han kan få ved sit grødmåltid ??

Eller er der for mange vitaminer i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

birthee

Jeg ved ikke om han må få det at drikke... Men jeg tænker hvis han er vild med citron, kan han måske få lidt saft i hans grød??? Jeg ville nok ikke blande det sammen med købegrød, men hvis du laver grød selv, ville jeg nok blande lidt i... Men tror ikke det skal være for meget - jeg tænker lidt at han godt kunne gå hen og få ondt i maven??

Anmeld

3. maj 2011

Uden at vide det så kunne jeg godt forstile mig at der er for meget syrer i!! Både for hans tænder(hvis han har nogle ) og for hans mave!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Tilmeldt skriver:

Uden at vide det så kunne jeg godt forstile mig at der er for meget syrer i!! Både for hans tænder(hvis han har nogle ) og for hans mave!?!?

Stine og Lisa.

det tænkte jeg også

Anmeld

3. maj 2011

Swerg

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Hvorfor tænkte jeg ikke på det .., ¨'

Godt han intet har fået endnu, kun en smagsprøve for 2 uger siden )))

Tak !

Anmeld

3. maj 2011

Dictes mor

Jeg tænker, at det måske ikke er så godt, men det er mest fordi min pige for mega rød hale, hvis hun får bare det mindste citrusfrugt, og faktisk så meget at der går hul på hende.

Anmeld

3. maj 2011

Phoenix

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Lige præcis. Måske hellere lidt vand med en lille smule citronsaft i ?

Citronsaft alene tror jeg er en meget dårlig ide og ville give mavepine, da han vil få øget mavesyren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.