Hvor længe brugte din baby liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

grønbæk

Ja som spørgsmålet lyder, hvor længe brugte din baby så liften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

FruHolm <3

grønbæk skriver:

Oscar brugte sin til han var 5 uger så var han for stor til den

Anmeld

3. maj 2011

anmaj

jeg følger lige med... er nemlig nysgerrig, for vi havde ikke lift til den første.. men har nu til nr. 2...

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

grønbæk skriver:

¨vi har aldrig haft en lift til vores drenge...de havde en voksidyne / pose

Anmeld

3. maj 2011

LinLin

David: 6 mdr

Adam: 3½ md...

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

til hun var 2 måneder tror jeg.. måske var hun 3 mdr

både vi og laura elskede liften så vi var lidt kede af at skulle af med den

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

i barnevognen kun 2½ måned (så blev han fopr tung til at bære i den, det blev lidt for bøvlet i barnevognen, så skiftede jeg den ud med sleebee, nu bruger jeg ikke nogen af delene..

i sengen sover han i liften i sin kili seng da vuggen røg i kælderen da vi fik den nye seng. men den ryger han også snart ud af., han er 4 mdr snart og en kæmpe baby, han har brug for at kunne strække armene (især når han sover)

havde det været vinter stadig havde jeg selvf fortsat med sleebee, men den er simpelthen for varm for ham og dynen er lige tilpads..  

Anmeld

3. maj 2011

DLM

Magnus var 3 måneder da han kom ud af liften.

Anmeld

3. maj 2011

Lisa var tæt på 6 mdr. Det var i hvert fald lige omkring hvor man skal ha barnevognsele i! Vi elskede liften, især fordi hun er født i Maj, så det var for varmt til sleebeen.. Og så var det bare dejligt nemt og praktisk at tage liften med rundt! Så kunne hun altid ligge i den og hygge sig! Jeg havde kaleche på min, så hun havde det lidt afskærmet derinde, fx. hvis vi tog ud og spiste!!

Stine og Lisa.

Anmeld

3. maj 2011

Kløver

vores søn er 3 mdr og vi bruger den stadig, har dog overvejet om han snart skal ud af den da jeg synes dne virker lidt lille, men synes også han så har lidt for meget plads i barnevognen, så overvejer om vi snart skal bruge liften kun i kravlegård/barnevogn, og så droppe at slæbe liften med op i vuggen hver aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.