hvad bank har i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

musse1

og er det en i kan anbefalde?

manden og mig har snakket om at skifte bank, og så få den sammen.

vil endelig godt ha en, som giver okay i rente i børneopsparing.

manden har Nordea og det skal det bestemt ik være og jeg har Diba..

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

maria87

danske bank måske ?

Anmeld

3. maj 2011

twinny

jeg har danske bank.... er bestem ikk tilfreds...

Så vil bestem ikk anbefalde den......

Men jeg kender mange, der har Arbejdernes Landsbank, der er super tilfredse....

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

nordea og glad for banken

Anmeld

3. maj 2011

musse1

Baby-støv skriver:

jeg har danske bank.... er bestem ikk tilfreds...

Så vil bestem ikk anbefalde den......

Men jeg kender mange, der har Arbejdernes Landsbank, der er super tilfredse....

nej de er nok blivet for store. men ærgeligt du ik er tilfreds. men tak for tippet om den anden bank ..

Anmeld

3. maj 2011

twinny

nej de er nok blivet for store. men ærgeligt du ik er tilfreds. men tak for tippet om den anden bank ..

tror jeg helt bestem de er..... min mor var heller ikk tilfredsmed danske bank og skiftet til sydbank og er nu glad for sin bank...

ville bestem ikk vælge en "stor" bank....

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

Nordea her og den er vi godt tilfredse med.

Anmeld

3. maj 2011

Vi har Jyskebank og er SUPER tilfredse med den!! Vi har den bedste rådgiver, som jeg altid liiige kan presse lidt i prisen hvis ha n har lavet noget for os, eller hvis vi ringer op og lige vil snakke om renten på vores kassekridit osv.!!   Den er helt klart anbefalelses værdig!?

Stine og Lisa.

Anmeld

3. maj 2011

Ditte<3

Jeg har danske bank og er meget tilfreds, men tror det kommer helt an på om man kan med sin bankrådgiver. Personligt er jeg vildt glad for min  

Min kæreste har arbejdernes landsbank, der fungerer han godt, men jeg rykkede derhen en kort periode og der havde jeg det ikke godt. Så jeg rykkede tilbage til danske bank. 

Måske man skulle snakke med nogle forskellige rådgivere og så se hvem man falder i hak med, bare et forslag 

Anmeld

3. maj 2011

tingimor

vi havde Danske bank og var bestemt ikke tilfresse..

vi har skiftet til nykredit for lidt over et år siden og er super glade for dem..  altid venlig og hjælpsomme når man har brug for dem. ikke ens betydne med de bare låner ud til højer og venstre men bare stor hjælp med at få styr på den daglig økonomi  og ringer ca en gang hvert halve år og spørg om det går godt med vores forsikringer og om der er sket nogele ændringer i vores liv så vi skal kikke på vores bank ting eller om vi bare skal forsætte som det er.. de kan kun anbefales fra vorees side af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.